Gå til innhold

Ønsker dere alle lykke til!

Anbefalte innlegg

Augusta Luise
Skrevet

Livet mitt dreier seg mer og mer om alt det friske, så jeg leser lite her inne for tiden. Det er et godt tegn for min del, og jeg omfavner alt det gode som skjer i livet mitt. Derfor har jeg bestemt meg for å slette bokmerket til DOL, fordi jeg ønsker å fokusere på det gode, ikke det syke.

Jeg vil derfor ønske alle dere andre lykke til med deres bestrebelser, og jeg håper det går dere godt.

Takk for meg.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Augusta Luise skrev:

Livet mitt dreier seg mer og mer om alt det friske, så jeg leser lite her inne for tiden. Det er et godt tegn for min del, og jeg omfavner alt det gode som skjer i livet mitt. Derfor har jeg bestemt meg for å slette bokmerket til DOL, fordi jeg ønsker å fokusere på det gode, ikke det syke.

Jeg vil derfor ønske alle dere andre lykke til med deres bestrebelser, og jeg håper det går dere godt.

Takk for meg.

Nå kjenner ikke jeg deg. Men vil ønske deg lykke til . Får håpe at du også har positive opplevelser fra dol. At du også føler at du kan si takk til noen innpå her. :).. Fokuser på livet og alt det gode du har i vente . 

Anonymkode: 83f74...725

Skrevet
12 minutter siden, Augusta Luise skrev:

Takk for meg.

Krysser fingrene for deg,  lykke til videre (men kom gjerne på besøk)  :-) 

Gjest Maggie55
Skrevet

Tusen takk for gode ønsker😊

Alt godt til deg og håper for fremtida😊

Den duggfriske logoen din blir bare masse savnet her(vet så lite om data så det er utopisk å få til noe lingnende for meg)😌

stjernestøv
Skrevet
På 7.3.2017 den 20.56, Augusta Luise skrev:

Takk for meg.

Tusen takk <3 

Godt du fokuserer på det friske og er mer i RL. Lykke til :) 

Skrevet

Så godt å høre at det går bedre med deg ❤. Lykke til, og jeg håper du stikker innom av og til! Klem!!

Skrevet
På ‎07‎.‎03‎.‎2017 den 20.56, Augusta Luise skrev:

Takk for meg.

Lykke til videre:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...