Gå til innhold

Verge og fylkesmannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bruker fylkesmannen på å godkjenne kjøp og salg av bolig til en med verge??? Jeg har funnet det perfekte prosjekt der jeg skal flytte!! Redd det blir utsolgt før jeg får godkjenning???? Går det an å reservere til man får godkjenning????

har verge fordi jeg blåste 800.000kr i mani:( 

AnonymBruker
Skrevet

Ille trist

Er du sikker på at prosjektet er realistisk Enkelte av disse selgerne får en til å tro på alt mulig

Enkelte er bare så mye mer livskraftige og høye og mørke

Man bør innhente flere tilbud hvis man er litt smart eller tenke på saken

Anonymkode: 1dc11...1cc

Skrevet

Jeg tenker at poenget med å ha verge nettopp skal være at det skal ta litt tid. For meg virker det som stort sett alle problemene du har hatt som følge av sykdommen har skyldtes impulsive valg som plutselig der og da er en god ide. 

Blomsterfluen
Skrevet
På 8.3.2017 den 14.07, kovakova skrev:

Hvor lang tid bruker fylkesmannen på å godkjenne kjøp og salg av bolig til en med verge??? Jeg har funnet det perfekte prosjekt der jeg skal flytte!! Redd det blir utsolgt før jeg får godkjenning???? Går det an å reservere til man får godkjenning????

har verge fordi jeg blåste 800.000kr i mani:( 

Jeg har prøvd det der med å holde av leigebolig jeg fant på finn, til min verge (mora mi) har sagt det er greit eller ikke. (Alltid uenig fordi over 7000 i måneden og jeg måtte si opp avleggelsen min på boligen, ellers skulle mamma ringe til fylkesmannen som hun på vestlands dialekt alltid uttaler som "fylkesmaen"). De på finn blir forbanna om jeg legger av bolig og avtaler visning, for vergen min er så negativ på løsningene og behandler meg som en drittunge uten myndighet.

Skrevet
58 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg tenker at poenget med å ha verge nettopp skal være at det skal ta litt tid. For meg virker det som stort sett alle problemene du har hatt som følge av sykdommen har skyldtes impulsive valg som plutselig der og da er en god ide. 

Sentralt, 3 soverom, SJØUTSIKT!!!!!

Skrevet

Sendt Mail til vergen men han svarer ikke:(

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

Sentralt, 3 soverom, SJØUTSIKT!!!!!

Skulle du ikke flytte til utlandet (Tyrkia)?

Anonymkode: 3b32b...45e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle du ikke flytte til utlandet (Tyrkia)?

Ikke nå lenger

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, kovakova skrev:

Ikke nå lenger

Du endrer planer veldig fort. Kanskje tryggest med verge?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...