AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 Finnes det flere steder som Modum bad?, altså som tilbyr døgnbehandlig for angstlidelser. Kan godt være private også hvis slike finnes. Anonymkode: 93164...e1b 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 9. mars 2017 Skrevet 9. mars 2017 Jeg vet ikke helt Men har hørt veldig mye bra om akkurat Modum Ellers er der Vindern psykiske (Diakonhjemmet i Oslo)eller AVD ved Ullevål sykehus tror jeg men jeg har mye utdatert info kanskje. Går kanskje an å ringe Modum å spørre dem om de har annet å anbefale eller fastlegen tenker jeg Veldig lykke til 😊 0 Siter
frosken Skrevet 9. mars 2017 Skrevet 9. mars 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det flere steder som Modum bad?, altså som tilbyr døgnbehandlig for angstlidelser. Kan godt være private også hvis slike finnes. Anonymkode: 93164...e1b Døgnbehandling for angstlidelser gis ved dps mange steder. Det kan være mange fordeler ved et lokalt tilbud, det er jo i ditt eget miljø du skal mestre angsten i etterkant. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.