AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 Har gått på fluoxetin mylan (1 20 mg tablett om dagen) og har fått god virkning av denne. Eneste problemet er at jeg har opplevd å få diaré av dette, og det har ikke gått bort enda, selv om jeg har tatt tablettene i ca 5 uker. Vil dette gå over av seg selv? Anonymkode: 7e79e...ef2 0 Siter
TErit Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har gått på fluoxetin mylan (1 20 mg tablett om dagen) og har fått god virkning av denne. Eneste problemet er at jeg har opplevd å få diaré av dette, og det har ikke gått bort enda, selv om jeg har tatt tablettene i ca 5 uker. Vil dette gå over av seg selv? Anonymkode: 7e79e...ef2 Hei! Jeg sjekket opp i felleskatalogen.no Der sto det at diaré er en vanlig bivirkning. Det kan gi seg. Om jeg ville vært deg hadde jeg tatt det opp med legen. Husk å drikk nok vann. Gjerne farris med eplejuice. Viktig at du ikke blir dehydrert. Lykke til :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 2 timer siden, TErit skrev: Hei! Jeg sjekket opp i felleskatalogen.no Der sto det at diaré er en vanlig bivirkning. Det kan gi seg. Om jeg ville vært deg hadde jeg tatt det opp med legen. Husk å drikk nok vann. Gjerne farris med eplejuice. Viktig at du ikke blir dehydrert. Lykke til :-) Pass på å få i deg nok gode bakterier via biola, yoghurt etc. samt nok fiber. Anonymkode: 24b3c...dc5 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.