Gå til innhold

Resept uten legetime?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ut å fly å tenkte å skaffe meg sobril da jeg er så redd. Men spørsmålet mitt er om jeg trenger legetime for å få medisinen eller om det trolig er nok med en telefon til sekretæren?

Legen min er vanligvis nokså rundhåndet med medisiner.. Men har aldri fått sobril før og skal bare bruke den under selve reisen. Flyr vel ca hvert andre, tredje år...

Anonymkode: bc309...50c

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ut å fly å tenkte å skaffe meg sobril da jeg er så redd. Men spørsmålet mitt er om jeg trenger legetime for å få medisinen eller om det trolig er nok med en telefon til sekretæren?

Legen min er vanligvis nokså rundhåndet med medisiner.. Men har aldri fått sobril før og skal bare bruke den under selve reisen. Flyr vel ca hvert andre, tredje år...

Anonymkode: bc309...50c

Hvis  du aldri har fått sobril før vil han nok snakke litt med deg før han skriver det ut til deg. Ville bestilt meg en time.

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, tilstede skrev:

Hvis  du aldri har fått sobril før vil han nok snakke litt med deg før han skriver det ut til deg. Ville bestilt meg en time.

Legen min kjenner meg godt og vet min psykehistorie . Ved vårt legekontor kan man skrive beskjeder til legen via mail .  Jeg skrev der at jeg trengte sobril og hvorfor. Da ordnet han resept elektronisk. Du kan jo prøve ... 

Anonymkode: aa493...ee2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Legen min kjenner meg godt og vet min psykehistorie . Ved vårt legekontor kan man skrive beskjeder til legen via mail .  Jeg skrev der at jeg trengte sobril og hvorfor. Da ordnet han resept elektronisk. Du kan jo prøve ... 

Anonymkode: aa493...ee2

Ja det kan man selvsagt prøve.

FjellOgDalar
Skrevet

Det går jo an å ringe legekontoret og høre. Da setter de ev. opp en time til deg :-). Men det burde ikke være noe problem for legen din å skrive ut en minstepakke med Sobril om han kjenner deg godt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får alt av resepter knyttet til min psyke bare ved å sende mail til psykiater. Dagen etter ligger de i postkassen. Han praktiserer privat da.

Anonymkode: d78f8...886

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...