AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 Skal ut å fly å tenkte å skaffe meg sobril da jeg er så redd. Men spørsmålet mitt er om jeg trenger legetime for å få medisinen eller om det trolig er nok med en telefon til sekretæren? Legen min er vanligvis nokså rundhåndet med medisiner.. Men har aldri fått sobril før og skal bare bruke den under selve reisen. Flyr vel ca hvert andre, tredje år... Anonymkode: bc309...50c 0 Siter
tilstede Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal ut å fly å tenkte å skaffe meg sobril da jeg er så redd. Men spørsmålet mitt er om jeg trenger legetime for å få medisinen eller om det trolig er nok med en telefon til sekretæren? Legen min er vanligvis nokså rundhåndet med medisiner.. Men har aldri fått sobril før og skal bare bruke den under selve reisen. Flyr vel ca hvert andre, tredje år... Anonymkode: bc309...50c Hvis du aldri har fått sobril før vil han nok snakke litt med deg før han skriver det ut til deg. Ville bestilt meg en time. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 16 minutter siden, tilstede skrev: Hvis du aldri har fått sobril før vil han nok snakke litt med deg før han skriver det ut til deg. Ville bestilt meg en time. Legen min kjenner meg godt og vet min psykehistorie . Ved vårt legekontor kan man skrive beskjeder til legen via mail . Jeg skrev der at jeg trengte sobril og hvorfor. Da ordnet han resept elektronisk. Du kan jo prøve ... Anonymkode: aa493...ee2 0 Siter
tilstede Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Legen min kjenner meg godt og vet min psykehistorie . Ved vårt legekontor kan man skrive beskjeder til legen via mail . Jeg skrev der at jeg trengte sobril og hvorfor. Da ordnet han resept elektronisk. Du kan jo prøve ... Anonymkode: aa493...ee2 Ja det kan man selvsagt prøve. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 Det går jo an å ringe legekontoret og høre. Da setter de ev. opp en time til deg :-). Men det burde ikke være noe problem for legen din å skrive ut en minstepakke med Sobril om han kjenner deg godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 Skrevet 8. mars 2017 Jeg får alt av resepter knyttet til min psyke bare ved å sende mail til psykiater. Dagen etter ligger de i postkassen. Han praktiserer privat da. Anonymkode: d78f8...886 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.