Gå til innhold

Registrering av bivirkninger ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har stått på brintellix noen måneder. Har strevd med ubehagelige virkninger av denne. Lurt på hva som er hva .. 
I felleskatalogen står det ikke så mye bivirkninger på denne. Og psykiateren og legen viser til dette når jeg spør... 
Så leser jeg litt om den samme medisinen fra land der de har hatt Brintelix lengre. Der ser jeg plutselig at bivirkninger jeg har  er det flere som opplever... 
Er det slik at man bare skriver registrerte  bivirkninger i Norge ?. Hva da når medisinen er ny i Norge ?. 

Anonymkode: 1d7fb...601

AnonymBruker
Skrevet

Felleskatalogteksten har med kunnskapsstatus på det tidspunkt den blir skrevet og godkjent. Dessverre er det en meget lang og vanskelig prosess å få oppdatert denne teksten, og her er det ikke industrien som er bøygen.

Anonymkode: 83f58...bd3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...