AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 Skrevet 10. mars 2017 Har stått på brintellix noen måneder. Har strevd med ubehagelige virkninger av denne. Lurt på hva som er hva .. I felleskatalogen står det ikke så mye bivirkninger på denne. Og psykiateren og legen viser til dette når jeg spør... Så leser jeg litt om den samme medisinen fra land der de har hatt Brintelix lengre. Der ser jeg plutselig at bivirkninger jeg har er det flere som opplever... Er det slik at man bare skriver registrerte bivirkninger i Norge ?. Hva da når medisinen er ny i Norge ?. Anonymkode: 1d7fb...601 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 Skrevet 10. mars 2017 Felleskatalogteksten har med kunnskapsstatus på det tidspunkt den blir skrevet og godkjent. Dessverre er det en meget lang og vanskelig prosess å få oppdatert denne teksten, og her er det ikke industrien som er bøygen. Anonymkode: 83f58...bd3 0 Siter
Andreaswell Skrevet 10. mars 2017 Skrevet 10. mars 2017 Om du opplever bivirkninger som ikke er registrert, så bør du sende inn dette selv. https://www.altinn.no/no/Skjema-og-tjenester/Etater/Statens-legemiddelverk/Bivirkning-av-medisiner--melding-fra-pasient/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.