Gå til innhold

Bullshit?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
8 timer siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke. Men fortalte sykepleieren i går at min mor så ikke på det åndelige som sykt, da sa han "Det er hva det gjør med deg". Er vel det at jeg blir dårlig da. 

Det er hva det gjør med deg ja. Du blir psykotisk med hallusinasjoner.

Det er du fortsatt, så det er med god grunn at legen vil øke dosen. 

Har tenkt det at medisinene du tar ikke har fungert så godt foreløpig. Du er kanskje ikke like redd lenger som du var for en stund siden, men psykosen er jo der fortsatt.

stjernestøv
Skrevet
44 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er hva det gjør med deg ja. Du blir psykotisk med hallusinasjoner.

Det er du fortsatt, så det er med god grunn at legen vil øke dosen. 

Har tenkt det at medisinene du tar ikke har fungert så godt foreløpig. Du er kanskje ikke like redd lenger som du var for en stund siden, men psykosen er jo der fortsatt.

Jeg vet ikke jeg, tenker så mye for tiden på alt mulig. Tenker at alt er en illusjon. 

Nicklusheletida
Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg vet ikke jeg, tenker så mye for tiden på alt mulig. Tenker at alt er en illusjon. 

Det vil nok bli bedre. Må bare ta tiden til hjelp, men kan nok være lurt å øke dosen.

stjernestøv
Skrevet
37 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det vil nok bli bedre. Må bare ta tiden til hjelp, men kan nok være lurt å øke dosen.

Ok. Det blir ikke før 1 april uansett, tar jo sprøyte. Skulle ta vival i mellomtiden for uroen. Men tar ikke hver dag da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...