Nicklusheletida Skrevet 11. mars 2017 Skrevet 11. mars 2017 8 timer siden, stjernestøv skrev: Vet ikke. Men fortalte sykepleieren i går at min mor så ikke på det åndelige som sykt, da sa han "Det er hva det gjør med deg". Er vel det at jeg blir dårlig da. Det er hva det gjør med deg ja. Du blir psykotisk med hallusinasjoner. Det er du fortsatt, så det er med god grunn at legen vil øke dosen. Har tenkt det at medisinene du tar ikke har fungert så godt foreløpig. Du er kanskje ikke like redd lenger som du var for en stund siden, men psykosen er jo der fortsatt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Skrevet 11. mars 2017 44 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Det er hva det gjør med deg ja. Du blir psykotisk med hallusinasjoner. Det er du fortsatt, så det er med god grunn at legen vil øke dosen. Har tenkt det at medisinene du tar ikke har fungert så godt foreløpig. Du er kanskje ikke like redd lenger som du var for en stund siden, men psykosen er jo der fortsatt. Jeg vet ikke jeg, tenker så mye for tiden på alt mulig. Tenker at alt er en illusjon. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. mars 2017 Skrevet 11. mars 2017 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg vet ikke jeg, tenker så mye for tiden på alt mulig. Tenker at alt er en illusjon. Det vil nok bli bedre. Må bare ta tiden til hjelp, men kan nok være lurt å øke dosen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mars 2017 Forfatter Skrevet 11. mars 2017 37 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Det vil nok bli bedre. Må bare ta tiden til hjelp, men kan nok være lurt å øke dosen. Ok. Det blir ikke før 1 april uansett, tar jo sprøyte. Skulle ta vival i mellomtiden for uroen. Men tar ikke hver dag da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.