Gå til innhold

Manisk psykose

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er dette en "vanlig" manisk psykose?

jeg trodde jeg var i et spill jeg måtte spille, alt var en test og besto jeg ville jeg få æren å gi penger til han jeg var forelska i mot sex. Han styrte spillet og trakk i alle trådene , ansatte mennesker, hele byen, til å være med i spillet med meg i midten. 

Trodde han fikk en på medisinsk sekretær studiet sitt til å kikke i journalen min og avsløre at jeg var 7 år eldre enn han. 

Så tanta og onkelen min i utlandet og trodde de var på flyplassen for å ta meg med til deres by. Dette gjennom tegn fremmede ga ved å sitte ved siden av meg. Men de var aldri det. 

Trodde jeg skrev med kusina mi når jeg tekstet med pappa

hjemne i Oslo var ungdommer fra moskeene samlet i gaten og trikken og hadde intervention, at jeg måtte oppsøke legevakta. Trodde overgrepsmottaket ventet på meg. De skjønte ingenting på legevakta så jeg dro..

var altfor forvirret til å vite hvor jeg var så jeg fulgte tegnene folk ga. Folk jeg trodde jeg kjente men som var vilt fremmede. 

Trodde plutselig bestevenninna mi var i leiligheten min og stjal alle pengene noen for å gi til gutten. Jeg ringte politiet i panikk. De la på. Jeg tok taxi. Trodde hun skulle drepe meg for at jeg tok henne på fersken. Ble innlagt. Hørte stemmer. Trodde pleierne var med på spillet. Mistet en måned av hukommelsen. Ble beltelagt fordi jeg kledde av meg som straff.

Endret av kovakova
Skrevet

Dette spillet er det mest spennende jeg har vært med i i hele mitt liv. Også var det ikke virkelig

Skrevet

Det var i alle fall en manisk psykose.

Om den er "vanlig" eller ikke vet jeg ikke. Antar at temaene kan variere. Men høres ut som diagnosen er riktig.

Skrevet
13 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det var i alle fall en manisk psykose.

Om den er "vanlig" eller ikke vet jeg ikke. Antar at temaene kan variere. Men høres ut som diagnosen er riktig.

Ja er nok ingen tvil om det selv om det tok mnd før folk skjønte det selv venninna mi med master i psykologi ...

men jeg er så "traumatisert" av denne opplevelsen, spillet var så sterk inngripen i livet mitt. Kommer liksom aldri over det

Skrevet
2 minutter siden, kovakova skrev:

Ja er nok ingen tvil om det selv om det tok mnd før folk skjønte det selv venninna mi med master i psykologi ...

men jeg er så "traumatisert" av denne opplevelsen, spillet var så sterk inngripen i livet mitt. Kommer liksom aldri over det

Skjønner at du har en ganske sterk uoverenstemmelse med deg selv om denne hendelsen. Du var jo veldig forelsket, og hadde det veldig bra. Til gjengjeld rotet du bort 800.000 kr og du skjønner egentlig at du ble "brukt".

Skrevet
1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Skjønner at du har en ganske sterk uoverenstemmelse med deg selv om denne hendelsen. Du var jo veldig forelsket, og hadde det veldig bra. Til gjengjeld rotet du bort 800.000 kr og du skjønner egentlig at du ble "brukt".

Ja

Skrevet

Hvem skulle trodd at det deiligste mest fantastiske i livet mitt var å bli brukt av en "gigolo"!!!

Skrevet

Er nok derfor jeg ble psykotisk

det stred mot all min moral 

så selvet brøt sammen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...