Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove for har uimotståelig lyst til å kjøpe en bolig under oppføring i Tromsø selv om jeg aldri har vært der ennå, men jeg vet jeg vil bli LyKkeLiG der og jeg vil ha akkurat DEN boligen!

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp den da

Anonymkode: 154ba...133

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp den da

Anonymkode: 154ba...133

Verge :/

AnonymBruker
Skrevet

Mani?

Anonymkode: 168ce...8b2

Skrevet
9 timer siden, kovakova skrev:

Får ikke sove for har uimotståelig lyst til å kjøpe en bolig under oppføring i Tromsø selv om jeg aldri har vært der ennå, men jeg vet jeg vil bli LyKkeLiG der og jeg vil ha akkurat DEN boligen!

Nei....

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mani?

Anonymkode: 168ce...8b2

Tror ikke det for sovnet etterhvert og prater ikke med meg selv

Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Nei....

Jeg må dessverre vente men iallfall kommer jeg til å bli så lykkelig der:)

Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

Jeg må dessverre vente men iallfall kommer jeg til å bli så lykkelig der:)

Jeg er GLAD du må vente fordi jeg opplever at du svinger veldig. Hva skjedde med flytteplanene til utlandet? 

Skrevet

Jeg er GLAD du må vente fordi jeg opplever at du svinger veldig. Hva skjedde med flytteplanene til utlandet? 

Drømt om Tromsø i noen år og endelig flyttet en venninne tilbake dit og inviterte meg til å leie rom hos henne så da ble det mulig :) muligheten åpnet seg og føler en intens tiltrekning til Tromsø nå. Så da trenger jeg ikke utlandet Når jeg får tromsø. Har familie der og på farssiden som blir herlig å få kontakt med

og masse flott natur og gåturer i den

og leilighet med sjøutsikt!

Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

Drømt om Tromsø i noen år og endelig flyttet en venninne tilbake dit og inviterte meg til å leie rom hos henne så da ble det mulig :) muligheten åpnet seg og føler en intens tiltrekning til Tromsø nå. Så da trenger jeg ikke utlandet Når jeg får tromsø. Har familie der og på farssiden som blir herlig å få kontakt med

og masse flott natur og gåturer i den

og leilighet med sjøutsikt!

Det høres i det minste veldig mye bedre ut enn utlandet. Tromsø er et herlig sted, jeg skjønner godt du ønsker deg dit - med tid og stunder og ikke akkurat på sekundet ;-) 

Skrevet

Det høres i det minste veldig mye bedre ut enn utlandet. Tromsø er et herlig sted, jeg skjønner godt du ønsker deg dit - med tid og stunder og ikke akkurat på sekundet ;-) 

Ja OK:)

Skrevet

Jeg håper ikke tanta mi blir sønderknust når jeg må selge leiligheten min i byen jeg bor nå for den er utrolig fin og sentral og god investering. Men jeg bytter jo ut med like fin leilighet !!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...