AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 Skrevet 13. mars 2017 Er søvnproblemer kun en bivirkning ved oppstart eller sover man permanent dårligere på ssri?. Anonymkode: a86dd...f20 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 Skrevet 13. mars 2017 Jeg opplevde drastisk forskjell i begynnelsen . Litt fordi min " flukt " fra verden var å sove. Ble nesten litt panisk da jeg begynnte på cipralex og ikke kunne flykte inn i søvnen lenger. Det ble litt bedre etter hvert. Da jeg skiftet til brintellix fikk jeg bedre søvn. Men folk reagerer forskjellig ... Anonymkode: 6cf7e...e4c 0 Siter
tilstede Skrevet 13. mars 2017 Skrevet 13. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er søvnproblemer kun en bivirkning ved oppstart eller sover man permanent dårligere på ssri?. Anonymkode: a86dd...f20 Jeg fikk også bedre søvn på brintellix, men generelt så er det verst ved oppstart. Viktig å ta medisinen om morgenen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 Skrevet 13. mars 2017 2 timer siden, tilstede skrev: Jeg fikk også bedre søvn på brintellix, men generelt så er det verst ved oppstart. Viktig å ta medisinen om morgenen. Får håpe Brintellix virker på angst også. Anonymkode: a86dd...f20 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 Skrevet 13. mars 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får håpe Brintellix virker på angst også. Anonymkode: a86dd...f20 hmm. Den virket ikke så bra på min angst Men kanskje folk opplever det forskjellig . Anonymkode: 6cf7e...e4c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.