Gå til innhold

Lamictal- noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har blandet pf med paranoide, emosjonell ustabile og umodne trekk. Er mest av det ustabile om jeg har forstått rett. Har begynt med lamictal og er nå på 100 mg. Har blitt bra stabil på den dosen. Men lurer på om det er flere som har blitt stabil på 100 mg? Ut fra det jeg har forstått er mange oppe i mye høyere dose så derfor lurer jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er serumkonsentrasjonen som er avgjørende - ikke hvor mange mg en putter inn i munnen. Det kan variere svært i dose mellom personer som har samme serumkonsentrasjon.

Det andre er at vi snakker om ulike diagnoser. Kanskje krever en bipolar lidelse høyere dose/serumkonsentrasjon enn det som trengs for å dempe svingningene ved emosjonelt ustabile trekk.

Anonymkode: 616d7...ca2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...