Gå til innhold

Jeg har fått hybel, men er uføretrygda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et rom i en leilighet. Jeg planlegger gå på fontenehuset når jeg flytter. Hvordan si det til husverten jeg bor med? Skal jeg bare være ærlig etter jeg har fått kontrakten og si jeg har bipolar lidelse derfor går jeg på fontenehuset for å få hjelp til å gå ut i jobb? Han er så gira på å få inn meg fordi jeg er eldre enn de fleste studentene som vil leie. Eller burde jeg starte et nettstudie så jeg kan si jeg er student?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

Det er et rom i en leilighet. Jeg planlegger gå på fontenehuset når jeg flytter. Hvordan si det til husverten jeg bor med? Skal jeg bare være ærlig etter jeg har fått kontrakten og si jeg har bipolar lidelse derfor går jeg på fontenehuset for å få hjelp til å gå ut i jobb? Han er så gira på å få inn meg fordi jeg er eldre enn de fleste studentene som vil leie. Eller burde jeg starte et nettstudie så jeg kan si jeg er student?

Behøver man vite noe`?

Anonymkode: 9619e...193

Skrevet

Bestemt meg for å melde meg på Folkeuniversitetet så da får jeg noe å gjøre 

Skrevet
2 timer siden, kovakova skrev:

Men du, helt ærlig, er dette en optimal bosituasjon for deg?

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli manisk igjen? 

Anonymkode: 96f35...2e1

Skrevet
2 timer siden, XbellaX skrev:

Men du, helt ærlig, er dette en optimal bosituasjon for deg?

Ja bor jo med folk nå og:)

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å bli manisk igjen? 

Nei

Skrevet

Nå har det ordnet seg! Gikk inn på samordna opptak og søkte flere studier!!

Skrevet
9 timer siden, kovakova skrev:

Ja bor jo med folk nå og:)

Er det noen i din nærhet som reagerer? Du fremstår svært ustabil. Kjenner du igjen disse tegnene fra tidligere episoder?

FjellOgDalar
Skrevet