Tusset Skrevet 16. mars 2017 Skrevet 16. mars 2017 Venninna mi har en kjæreste som er en utrolig hyggelig og fin fyr å ha med å gjøre. Men han skremmer henne ofte for han påstår at hun har sagt ting, de har avtalt ting eller lignende som hun da ikke har sagt /blitt enig om. Han er skremmende skråsikker og blir sint når hun protesterer. Dette oppstår mest i stressede situasjoner. Og kan gå noen uker mellom. Noen som kan gi meg en pekepinn på hva dette er? (hun føler også innimellom at han skal ha henne til å ha det slik han har det. Er han nedfor er det egentlig hun som er nedfor. Er han sint er det hun som er sint, så han plystrer og prøver å si at det var hun som var sint for han er glad) Veldig plutselig forvirrende oppførsel fra en rusfri og hyggelig gutt. Men han vil selvsagt ikke ha hjelp for han har jo ikke et problem.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mars 2017 Skrevet 16. mars 2017 (endret) 14 minutter siden, Tusset skrev: Venninna mi har en kjæreste som er en utrolig hyggelig og fin fyr å ha med å gjøre. Men han skremmer henne ofte for han påstår at hun har sagt ting, de har avtalt ting eller lignende som hun da ikke har sagt /blitt enig om. Han er skremmende skråsikker og blir sint når hun protesterer. Dette oppstår mest i stressede situasjoner. Og kan gå noen uker mellom. Noen som kan gi meg en pekepinn på hva dette er? (hun føler også innimellom at han skal ha henne til å ha det slik han har det. Er han nedfor er det egentlig hun som er nedfor. Er han sint er det hun som er sint, så han plystrer og prøver å si at det var hun som var sint for han er glad) Veldig plutselig forvirrende oppførsel fra en rusfri og hyggelig gutt. Men han vil selvsagt ikke ha hjelp for han har jo ikke et problem.. Dette minner meg om Norman Bates fra Bates motel, han hadde innbilte samtaler med sin mor. Men så innbiller jeg meg at jeg har sagt ting jeg ikke har sagt jeg og, til min samboer spesielt. Endret 16. mars 2017 av stjernestøv 0 Siter
Tusset Skrevet 16. mars 2017 Forfatter Skrevet 16. mars 2017 (endret) Han innbiller seg at hun har sagt ting. Og det er alltid negative ting om han eller forholdet. Endret 16. mars 2017 av Tusset 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars 2017 Skrevet 17. mars 2017 18 timer siden, Tusset skrev: Han innbiller seg at hun har sagt ting. Og det er alltid negative ting om han eller forholdet. Det høres ikke bra ut, ta kontakt med lege? 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 17. mars 2017 Skrevet 17. mars 2017 Enig høres ikke bra ut Kanskje hva man kalte grensepsykose men kan jo være verdens snilleste mann Kan jo være han synes hun i noen situasjoner er litt naiv og ikke vet hvor hard verden kan være Kanskje han bærer på et problem å prøver å unngå visse situasjoner eller miljøer eller mennesker i følge med henne At hun ikke tar utgangspunkt i en konkret hendelse og skriver et brev eller notat og gir ham og ber ham tenke på hvorfor det er slik for det har hun Eller snakker om det over et måltid 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 19. mars 2017 Skrevet 19. mars 2017 En type psykose tenker jeg og. Psykoser kan bruke opptil to år fra det begynner i det små til det er helt galt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.