slabbedask Skrevet 17. mars 2017 Skrevet 17. mars 2017 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Denne er nydelig <3 Er ikke spesielt glad i pen og nydelig musikk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars 2017 Forfatter Skrevet 17. mars 2017 2 minutter siden, slabbedask skrev: Er ikke spesielt glad i pen og nydelig musikk. Ok, men den er litt trist og. 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 17. mars 2017 Skrevet 17. mars 2017 Føler bare ingen musikk utover klassisk er bra for meg nå knyter seg helt har aldri vært noen storkonsument av musikk men også trist blir det bare mindre og mindre tror også det er fordi jeg forbinder musikk med å være på farta og det er jeg ikke nå 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 Skrevet 17. mars 2017 6 timer siden, stjernestøv skrev: Denne er nydelig <3 Jeg elsker musikk. Syns du har god musikksmak jeg. Ingenting rører meg mer og når mer inn til meg enn musikk . Anonymkode: a99db...45b 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.