Gå til innhold

Angst symptomer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i det siste opplevd at kroppen føles veldig tung ut når jeg går, akkurat som om noen sitter på skulderene mine.

Ligger jeg på ryggen kjennes det nesten ut som om noen sitter på brystet.

Har hatt angst lenge, men aldri hatt slike symptomer.

Høres dette ut som angst?, noen som har lignende?.

Anonymkode: 5c652...745

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har i det siste opplevd at kroppen føles veldig tung ut når jeg går, akkurat som om noen sitter på skulderene mine.

Ligger jeg på ryggen kjennes det nesten ut som om noen sitter på brystet.

Har hatt angst lenge, men aldri hatt slike symptomer.

Høres dette ut som angst?, noen som har lignende?.

Hei. Jeg vet jo ikke hvor tungt det kjennes men har opplevd noe av det samme. Selvfølgelig må man jo ta alder og helse generelt i betraktning også. At hjerte og lunger har det bra😊. 

Det kan også være muskulært dette over skuldrene. Eller at man bare er slapp pga blodmangel , D-vitaminmangel ol

For min del er det nok en blanding ...men jeg opplever angst veldig fysisk . Hvis jeg i tillegg er deprimert vil kroppen oppleves veldig tung .

jeg har et konstant trykk eller press i brystet som varierer i styrke. Dette har vært der så lenge at jeg vet det er angst eller stress. 

Men siden dette er helt nytt for deg kan jeg ikke svarf for din del... 

Anonymkode: e7cb3...ab9

AnonymBruker
Skrevet

Depresjon? Blytung følelse er et kjent symptom.

Anonymkode: c0563...357

yellow ledbetter
Skrevet

Det kan i alle fall være angst. 

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt masse angst, men aldri vært skikkelig deprimert før. Men, merker jeg er det nå, er veldig syk og fikk akkurat beskjed fra fastlegen om att dps ikke kan hjelpe meg :(, så må nok begynne på ssri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...