AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 Skrevet 18. mars 2017 Har i det siste opplevd at kroppen føles veldig tung ut når jeg går, akkurat som om noen sitter på skulderene mine. Ligger jeg på ryggen kjennes det nesten ut som om noen sitter på brystet. Har hatt angst lenge, men aldri hatt slike symptomer. Høres dette ut som angst?, noen som har lignende?. Anonymkode: 5c652...745 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 Skrevet 18. mars 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har i det siste opplevd at kroppen føles veldig tung ut når jeg går, akkurat som om noen sitter på skulderene mine. Ligger jeg på ryggen kjennes det nesten ut som om noen sitter på brystet. Har hatt angst lenge, men aldri hatt slike symptomer. Høres dette ut som angst?, noen som har lignende?. Anonymkode: 5c652...745 Hei. Jeg vet jo ikke hvor tungt det kjennes men har opplevd noe av det samme. Selvfølgelig må man jo ta alder og helse generelt i betraktning også. At hjerte og lunger har det bra😊. Det kan også være muskulært dette over skuldrene. Eller at man bare er slapp pga blodmangel , D-vitaminmangel ol For min del er det nok en blanding ...men jeg opplever angst veldig fysisk . Hvis jeg i tillegg er deprimert vil kroppen oppleves veldig tung . jeg har et konstant trykk eller press i brystet som varierer i styrke. Dette har vært der så lenge at jeg vet det er angst eller stress. Men siden dette er helt nytt for deg kan jeg ikke svarf for din del... Anonymkode: e7cb3...ab9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 Skrevet 18. mars 2017 Depresjon? Blytung følelse er et kjent symptom. Anonymkode: c0563...357 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 Skrevet 20. mars 2017 Har alltid hatt masse angst, men aldri vært skikkelig deprimert før. Men, merker jeg er det nå, er veldig syk og fikk akkurat beskjed fra fastlegen om att dps ikke kan hjelpe meg :(, så må nok begynne på ssri. Anonymkode: 5c652...745 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.