kovakova Skrevet 18. mars 2017 Skrevet 18. mars 2017 Er sammen med gode venner og griller. Så kommer to venner til og vi sitter og spiser. Så begynner det å SUSE i hjernen min, kaos i hjernen liksom, og jeg må legge meg ned på sofaen mens de andre spiser videre og prater og koser seg hva er galt med meg? Jeg koser meg jo og så bare suser det og dritsliten i hjernen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars 2017 Skrevet 18. mars 2017 33 minutter siden, kovakova skrev: Er sammen med gode venner og griller. Så kommer to venner til og vi sitter og spiser. Så begynner det å SUSE i hjernen min, kaos i hjernen liksom, og jeg må legge meg ned på sofaen mens de andre spiser videre og prater og koser seg hva er galt med meg? Jeg koser meg jo og så bare suser det og dritsliten i hjernen Jeg får også svi når jeg er sosial 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. mars 2017 Skrevet 18. mars 2017 3 timer siden, kovakova skrev: Men hvorfor er det sånn? Vi tåler ikke for mange intrykk/for masse energier. 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 19. mars 2017 Skrevet 19. mars 2017 Hadde jeg bare visst svaret på det 😓 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mars 2017 Skrevet 19. mars 2017 6 minutter siden, BamseLiten skrev: Hadde jeg bare visst svaret på det 😓 Det er overbelastning på nervesystemet tror jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.