AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 Skrevet 18. mars 2017 Jeg sliter med angst når jeg har besøk . Skjelver og får litt panikk bare fordi en av tenåringene har en venninne på besøk. Laget taco og dekket bord men nå måtte jeg vekk. Jeg ønsker å ha et åpent hjem . Har veldig stor slekt og ungene har mange venner. Likevel koster det meg så mye å ha gjester... Syns gjestfrihet er en fin egenskap men angsten ødelegger alt!! Noen råd ?? Anonymkode: 1e481...fba 0 Siter
yellow ledbetter Skrevet 20. mars 2017 Skrevet 20. mars 2017 Sånt er ikke alltid så lett. Jeg liker ikke å ha besøk, med mindre det er folk jeg kjenner godt og liker å være sammen med, ikke for mange samtidig, og for all del ikke uten å være forberedt. Prøv deg fram i det små, kanskje. Vær ferdig med mat og borddekking og sånt før gjesten(e) kommer, så du slipper å stresse med praktiske ting samtidig som du skal være sosial. Og inviter noen du kjenner godt og føler at det er greit å prate med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.