Gå til innhold

Ønsker å være gjestfri

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med angst når jeg har besøk . Skjelver og får litt panikk bare fordi en av tenåringene har en venninne på besøk. Laget taco og dekket bord men nå måtte jeg vekk. 
Jeg ønsker å ha et åpent hjem . Har veldig stor slekt og ungene har mange venner. Likevel koster det meg så mye å ha gjester... 
Syns gjestfrihet er en fin egenskap men angsten ødelegger alt!! 
Noen råd ?? 

Anonymkode: 1e481...fba

yellow ledbetter
Skrevet

Sånt er ikke alltid så lett. Jeg liker ikke å ha besøk, med mindre det er folk jeg kjenner godt og liker å være sammen med, ikke for mange samtidig, og for all del ikke uten å være forberedt. Prøv deg fram i det små, kanskje. Vær ferdig med mat og borddekking og sånt før gjesten(e) kommer, så du slipper å stresse med praktiske ting samtidig som du skal være sosial. Og inviter noen du kjenner godt og føler at det er greit å prate med. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...