Gå til innhold

Andre som bruker høydose Lamictal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bipolar 2, og bruker nå 600 mg. Ønsker å høre hvilke erfaring andre har.

Skrevet

Som mange andre har skrevet tidligere, det er serumkonsentrasjonen som en skal bry seg om. Hvor mange milligram en putter inn i munnen er helt uvesentlig.

FjellOgDalar
Skrevet

Stemmer det. Jeg fikk det svaret av NHD da jeg var forvirret fordi psykiateren der jeg var innlagt mente man ikke burde overstige 500mg daglig. Min faste psykiater klødde seg litt i hodet over det, fordi han mente det var serumspeil man skulle holde seg til. Jeg bruker nå 650mg og har 35 i serum. Høyere dose gir meg bivirkninger. En jeg kjenner tar 400mg og har 40 i serum, så det er store individforskjeller.

Skrevet

ikke mye "i veien" med speilet mitt heller, men har dårlig effekt fortsatt (Speil 33, og 650 mg). Blir litt motløs....håper jeg snart er i mål😉

FjellOgDalar
Skrevet

Da er det rom for å øke, gitt at du ikke får bivirkninger. Man kan ligge rundt 40-45 :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...