aa-k-j Skrevet 19. mars 2017 Skrevet 19. mars 2017 Bruker nå 100 mg lamictal da jeg i perioder har vært ustabil og suicidal. Er blitt stabil på den dosen og fungerer egentlig rimelig greit. Største fordelen er at det er eneste medisin jeg ikke har fått store bivirkninger av. Men har merket at jeg har mistet de gode periodene i tillegg til de dårlige. Ler og smiler lite. Er liksom ingenting som er like kjekt lenger. Er blitt mer trøtt på dagtid også. Noen som har erfart lignende med lamictal? 0 Siter
kovakova Skrevet 19. mars 2017 Skrevet 19. mars 2017 Nei den var for svak for meg endte med innleggelse for manisk psykose 0 Siter
Janus30 Skrevet 19. mars 2017 Skrevet 19. mars 2017 1 time siden, aa-k-j skrev: Bruker nå 100 mg lamictal da jeg i perioder har vært ustabil og suicidal. Er blitt stabil på den dosen og fungerer egentlig rimelig greit. Største fordelen er at det er eneste medisin jeg ikke har fått store bivirkninger av. Men har merket at jeg har mistet de gode periodene i tillegg til de dårlige. Ler og smiler lite. Er liksom ingenting som er like kjekt lenger. Er blitt mer trøtt på dagtid også. Noen som har erfart lignende med lamictal? Har fått problemer med konsentrasjon, oppmerksomhet, prosesseringshastighet og språket under behandling med Lamictal. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 Skrevet 19. mars 2017 Bruker 150 mg og har blitt mye mer stabil. Prøvde 200 mg, men fikk for sterke bivirkninger så jeg måtte trappe ned. Nå på 150 mg er jeg litt svimmel/ustødig og sliter med konsentrasjonen, men jeg synes det er til å leve med. Anonymkode: 2919a...4d3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 Skrevet 20. mars 2017 Konsentrasjon og hukommelse har blitt langt dårligere på Lamictal. Kreativitet har nok også blitt langt dårligere. Føler meg også dummere, men mindre kritisk og sårbar. Står på en lav dose, og kan vel forvente at det blir enda verre etter at jeg har trappet opp, antakeligvis. Men spørs om man har rare valget. Er nok bittelitt mer stabil, og har nok en positiv effekt på¨depresjoner. Men ikke nok på nåværende stadium til at det forsvarer å bruke denne medisinen, med tanke på de nevnte bivirkninger. Fått et blåmerke, men aner ikke om det er Lamictal eller annen medisin som har forårsaket dette. Anonymkode: bc4b4...38b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.