Gå til innhold

Hvor stor dose Vallergan er greit å begynne med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har søvnproblemer og fått Vallergan. Står på pakken at jeg skal ta 1-3 tabletter. Men har ingen erfaring med det, hvor stor dose bør jeg ta/begynne med? Og hvor mange timer før sengetid?

Anonymkode: 609ba...ebc

AnonymBruker
Skrevet

Start med 10 mg ca 2 timer før du ønsker å sovne.

Anonymkode: 2f49f...1da

Skrevet (endret)

Jeg ville prøvd meg fram, så jeg hadde begynt med 10 mg for å så øke raskt opp hvis det var dårlig virkning.

Selv tok jeg en periode 40 mg og jeg måtte ta dem ved 20.00 tiden (3-4 timer før leggetid), hvis jeg tok de senere så fikk jeg så hangover dagen etter. Nå virket ikke de på meg, annet enn at jeg fikk hangover.

Endret av emilie321
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du får hangover av den så prøv atarax

Anonymkode: dcf77...104

yellow ledbetter
Skrevet

Hangover er visst veldig vanlig med Vallergan, enten de virker eller ikke. Har ikke prøvd det selv, men fikk allergimedisiner med samme virkestoff da jeg var yngre, og jeg var mer eller mindre i halvkoma hele dagen. Sovna på jobben, til og med. De jeg kjenner som har brukt Vallgergan sier at de surrer rundt i tåka mer eller mindre hele dagen etter at de har tatt dem. Regner med at det ikke er like ille for alle, så jeg håper de funker for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Ubegripelig hvordan det er mulig å få hang-over og samtidig hevde at medisinen ikke virket!?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ubegripelig hvordan det er mulig å få hang-over og samtidig hevde at medisinen ikke virket!?

He,he ja det kan du si..

Anonymkode: 609ba...ebc

yellow ledbetter
Skrevet

Går ikke det an med mange medisiner da, at du får bivirkninger uten å får ønsket virkning? 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går faktisk an å bli veldig tung i hodet og kroppen dagen etter uten at det har blitt mer enn 1-2 timer søvn på natta. Tror nok ikke jeg er den eneste som har opplevd det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...