Gå til innhold

Veldig lei for det hvis jeg har bidratt til økt forvirring

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg ville bare formidle til dere alle at jeg er veldig lei for det og beklager veldig dypt om jeg har bidratt med økt forvirring på noe som helst måte i tiden jeg har vært deltager på DOL til og fra siden juleferien

Jeg vet ikke om jeg har hatt eller har schisofreni Uansett må det være en lumsk sygdom på linje nesten med enkelte typer kreft man aldri finner ut av 

Alle gjør selvsagt feil og vi gjør det ofte på bakgrunn av manglende kunnskaper eller for raske forutinntatte oppfatninger tror jeg

Vet bare at jeg ønsker ikke å forbindes med noe som skader andre eller ødelegger for andre på noe måte

Ønsker dere bare alt godt og en veldig god dag😊😊😊

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, Maggie55 skrev:

Jeg ville bare formidle til dere alle at jeg er veldig lei for det og beklager veldig dypt om jeg har bidratt med økt forvirring på noe som helst måte i tiden jeg har vært deltager på DOL til og fra siden juleferien

Jeg vet ikke om jeg har hatt eller har schisofreni Uansett må det være en lumsk sygdom på linje nesten med enkelte typer kreft man aldri finner ut av 

Alle gjør selvsagt feil og vi gjør det ofte på bakgrunn av manglende kunnskaper eller for raske forutinntatte oppfatninger tror jeg

Vet bare at jeg ønsker ikke å forbindes med noe som skader andre eller ødelegger for andre på noe måte

Ønsker dere bare alt godt og en veldig god dag😊😊😊

Nei du er ikke ødeleggende :) Men det er ikke alltid jeg forstår hva du skriver om...sammenhengen. Ha en fin dag :) 

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg er i mange år blitt veldig preget av yrkestitler jeg var i Alt var veldig "ad hoc" Kastet fra det ene til det andre som poteter

Det er ikke lett å se fremover bestandig og legge alt bak seg dessverre og vite hva man skal starte opp med nå

Husker på søttitallet Vi studenter spøkte med at vi kunne jo begynne å produsere plastartikler eller noe

Jobb er så viktig for oss alle mye mer enn jeg egentlig trodde

Jeg mener aktivitet og bevegelse er mer grunnleggende behov en hva Maslow opererer med i sine behovtabell som er en modell sprunget ut fra bedriftsøkonomisk tenkning alene

Alle tåler ikke like mye tror jeg bare Men vi kan alle prøve å gjøre vårt der vi selv er plassert og det er klart alle monner drar

Jeg spør også meg selv hvorfor det eneste jeg er flink med er med ord av og til Det mye som bare er rart føler jeg

Tusen takk for medfølelse😊

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg var aldri redd for å ta dissens fordi jeg har alltid ment at det er viktig frihet for alle og respekt for arbeidet men ser at man bør lett en "sprikende staur"eller en passiv storkonsument som ikke skaper noe nytt eller bidrar

Jeg vil prøve i større grad å slå meg til ro og skape mindre støy og prøve å se fremover

😊

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Maggie55 skrev:

Jeg vet ikke om jeg har hatt eller har schisofreni

Har ikke gjort meg noe men har jo vært noen ganger at det er vanskelig å se sammenhengen i ting, har mistenkt at du har noen psykdom som gjør at en skriver litt annerledes enn det som er vanlig, litt mindre sammenheng i ting og litt mer flytende

Men de fleste her er vel psykisk syke på forskjellige måter og det må jo være lov det da, er jo et psykiatriforum

Dersom du mistenker at du har schizofreni så bør du kanskje oppsøke behandler for å få det vurdert og eventuelt få behandling for å bedre livskvaliteten din.

Lykke til :wub:

Anonymkode: 0cc88...a44

Gjest Maggie55
Skrevet

Det siste har jeg tenkt på men det har hele tida vært så mye annet de seineste årene😊

Jeg vil prøve å tenke positivt og å se fremover😊

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg vet ikke hvem filosof som sier det "men mennesket må være et mål og aldri et middel"

Jeg er veldig enig med det

😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...