Gjest anbr42 Skrevet 20. mars 2017 Skrevet 20. mars 2017 Har en merkelig trang til bare å stikke av fra alt. Rømme. Dø. Sist gang ble jeg innlagt etter å ha blitt funnet i skogen etter x antall timer borte. Bør jeg gå til legen å fortelle at rømningsbehovet er kommet tilbake? Men hva kan vel legen gjøre med det? Vet ikke om innleggelse vil hjelpe denne gangen. Noen sysnspunkter og råd? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 21. mars 2017 Skrevet 21. mars 2017 Fortell det til legen du. Kanskje ideen om å rømme slipper litt taket hvis du forteller om det. 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. mars 2017 Skrevet 22. mars 2017 På 21.3.2017 den 0.06, Rådvilla skrev: Har en merkelig trang til bare å stikke av fra alt. Rømme. Dø. Sist gang ble jeg innlagt etter å ha blitt funnet i skogen etter x antall timer borte. Bør jeg gå til legen å fortelle at rømningsbehovet er kommet tilbake? Men hva kan vel legen gjøre med det? Vet ikke om innleggelse vil hjelpe denne gangen. Noen sysnspunkter og råd? Ja det synes jeg du skal, det kan være ganske grusomt (for ikke å snakke om ensomt) å gå rundt med en slik trang. Du snakker om lege men jeg håper du har litt mer oppfølging enn en fastlege å søke støtte hos. 0 Siter
Gjest Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 Har ikke noen annen oppfølging, men nå har jeg det ikke sånn lenger. Så det går greit med meg nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.