AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 Skrevet 21. mars 2017 Tok 20 mg Vallergan i går kveld. Kan jeg ta Cosylan i kveld hvis jeg ikke tar Vallergan i kveld? Tenker på interaksjoner med medisinen jeg tok i går.. Eller er Vallerganen så godt som ute av kroppen i kveld? Glemte å spørre legen i dag.. Har sånn hoste og trenger Cosylan.. Takknemlig for svar. Anonymkode: 41278...558 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 Skrevet 21. mars 2017 3 timer siden, man skrev: Du kan ta begge sammen :-) Spurte på apoteket i dag og der sa de at det ikke bør taes sammen. Det var greit å ta cosylan i kveld med den dosen vallergan jeg tok i går, men ikke ny dose vallergan i kveld.. Anonymkode: 41278...558 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 Skrevet 22. mars 2017 Ja, du får litt økt sedasjon ved å ta begge, men det er vel ikke så dumt for deg. Apotekansatte har kun et rent teoretisk perspektiv på slik og null klinisk/praktisk erfaring/kompetanse. Anonymkode: faebc...d8c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.