Gå til innhold

Kjære adm og dere som kritiserer dol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tanken bak dette forum er virkelig god. Man trenger en plass der man raskt kan få svar og dele tanker om psykiske utfordringer , medisiner osv. 
Håper virkelig at adm ikke hører på alle disse som snakker negativt om tråden eller bruker den til feilt formål. 

Vær så snill og se de som trenger hjelp og har stor nytte av et slikt forum.
Hvis NHD ikke har mulighet eller ønske om å komme tilbake så håper jeg at dere vil gjøre alt for å finne en erstatter ? 

Anonymkode: e4d4c...b3d

Gjest Maggie55
Skrevet

Man bør aldri la ting gå ut over i saken uskyldige mennesker

Jeg håper man vil bruke DOL i kanskje styrket form med eksperten tilbake

Viktig å få ha sitt personvern og sitt private slik man har kunnet her

som jeg har opplevet

Jeg er veldig takknemmelighet for å ha kunnet delta Føler selv jeg har lært mye og er igang med å lese boken som anbefalt

Krysser bare tommene for at alt går bra med alle og eksperten snart kan være tilbake

Bokormen123
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tanken bak dette forum er virkelig god. Man trenger en plass der man raskt kan få svar og dele tanker om psykiske utfordringer , medisiner osv. 
Håper virkelig at adm ikke hører på alle disse som snakker negativt om tråden eller bruker den til feilt formål. 

Hvis NHD ikke har mulighet eller ønske om å komme tilbake så håper jeg at dere vil gjøre alt for å finne en erstatter ? 

Jeg må virkelig bare presisere, i og med at jeg var en av de som beskyldt for nettmobbing i KG vs. DOL-tråden. 

Hva og hvordan dette forumet brukes, er for meg revnende likegyldig. Jeg leser og svarer i de trådene som interesserer meg, og lar resten være. Grunnen til at jeg uttalte meg som jeg gjorde, var at det faktisk ble stilt et direkte spørmål om hvilket forum man likte best, og da begrunner jeg dette.

At folk har forskjellige preferanser i form av hva de liker, har jeg da full forståelse for - derfor liker JEG KG bedre, der temaene spenner bredere og jeg liker plasser med flere folk. Dette har ingenting med at jeg ser negativt på de som liker det annerledes. 

Jeg går da ikke inn i trådene med andre temaer og kritiserer dette!!

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Jeg må virkelig bare presisere, i og med at jeg var en av de som beskyldt for nettmobbing i KG vs. DOL-tråden. 

Hva og hvordan dette forumet brukes, er for meg revnende likegyldig. Jeg leser og svarer i de trådene som interesserer meg, og lar resten være. Grunnen til at jeg uttalte meg som jeg gjorde, var at det faktisk ble stilt et direkte spørmål om hvilket forum man likte best, og da begrunner jeg dette.

At folk har forskjellige preferanser i form av hva de liker, har jeg da full forståelse for - derfor liker JEG KG bedre, der temaene spenner bredere og jeg liker plasser med flere folk. Dette har ingenting med at jeg ser negativt på de som liker det annerledes. 

Jeg går da ikke inn i trådene med andre temaer og kritiserer dette!!

Hei du😊. Jeg har overhode ikke lagt merke til hva du har skrevet. Syns ofte at de som er anonyme er mer ukritisk til hva de skriver .. 

Jeg ikke ute etter å ta noen. Vil bare si at dette forumet fremdeles har aktualitet og betydning på tross av at noen mener det er inne i en litt " laber" periode. 

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi mener også at dette forumet har hatt betydning for mange mennesker gjennom mange år. Vi håper at brukerne våre vil bidra konstruktivt i forhold til hverandre slik at forumet fortsatt kan fungere, selv om vi for tiden ikke har en fagperson som svarer aktivt i forumet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...