Gå til innhold

Hjelp, nå kommer våren :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre enn meg som har gruet seg til denne tiden?, blir så ufattelig deprimert at det gjør fysisk vondt :(.

Anonymkode: e5a68...e13

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Andre enn meg som har gruet seg til denne tiden?, blir så ufattelig deprimert at det gjør fysisk vondt :(.

Ja, jeg blir også faktisk fortvilet og trist når våren kommer. Fortvilet over meg selv, av at jeg ikke har fått til den vektreduksjonen jeg satt meg fore. Tanken på å gå en sommer i møte som svært overvektig og det sterke ubehaget det medfører. Det er vanskelig å finne klær og vanskelig å finne på gode unnskyldninger for ikke å dra på stranden eller ha på shorts og t-skjorte. Svært mange kommenterer det at man sitter med mørke langbukser og trøyer som skuler kroppen. Det er like beklemmende hver gang!

Så du er ikke alene om å oppleve våren som en deprimerende tid og som har gruet deg dens inntog. Håper det er en liten trøst om ikke annet :o)

Anonymkode: de2a9...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg jeg! Sol er bra for kropp og sinn!

Anonymkode: 7521f...b01

stjernestøv
Skrevet

Gruer meg til sommeren og lette klær ja fordi jeg er overvektig, sønnen min gleder seg til sommeren "Da skal vi bade og kose oss". Blir ikke noe bad på meg nei. 

Skrevet

Før gruet jeg meg til vår og sommer, sol og varme lyse dager sto ikke i stil med hvordan jeg hadde det inne i meg.

Nå gleder jeg meg til våren og sommeren. Ja, jeg er overvektig, men har tenkt til å gi litt faen i det. Skal både gå i shorts og singlet. Skal prøve å nyte så mange dager som mulig :)

Gjest Maggie55
Skrevet

Jeg har det sånn jeg også Håper hvert år at det skal " snu " seg. Det er ikke alt som er sånn helt enkelt 😄

Skrevet
På 3/26/2017 den 16.23, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg elsker våren, elsker at naturen våkner til liv, fuglene kvitrer og ikke minst at solen varmer og gir lange dager. Folk kler seg lettere og en kan lure på hvor alle disse vakre og glade menneskene befant seg i de mørke vintermånedene B).

Men de samme faktorene kan kanskje virke deprimerende på en som er langt nede fra før.

Skrevet

Jepp, i år føler jeg i tillegg at jeg har blitt skikkelig snytt for en vinter. Syns våren og sommeren bare er kaotisk og rotete.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå kommer våren med grytidlige pipekonserter fra sangfugler uten selvinnsikt og folkeskikk. *Sukk*. Om ikke annet kan man glede seg over at det ikke er lenge til sommeren nå, med godlyden fra motoriserte gressklippere, hekksakser og annet snask.

Anonymkode: 620d3...20c

AnonymBruker
Skrevet

i dag gleder jeg meg til våren!

Jeg går i kortermet, det gjør jeg hele året, selv om armen ser forferdelig ut etter mer enn 100 kutt. Men jeg går alltid i tynne knestrømper og skjørt til midten på låret. Jeg vil ikke vise leggene og jeg vil ikke vise området der hud er tatt fra etter hudtransplantasjon (ikke vakkert..)

Men jeg kjenner utrolig godt den følelsen det er å være overvektig og måtte kle seg for å på best mulig måte skjule overvekten. Skammen. Fornedrigelsen. Selvhatet. Selvforakten. Nå har jeg gått ned 45 kg takket være en vektoperasjon (privat) og den angrer jeg ikke et sekund på selv om det kostet meg 100.000 kr. fra sparekontoen.

Anonymkode: b5db2...722

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...