Gå til innhold

Er så sliten av bipolar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånn kaos i hodet at jeg kjenner det fysisk i hjernen.... skal besøke søsteren min og burde gledet meg sånn for jeg har så mye å se frem til, men bipolaren tar over. Burde spurt vergen om penger til å komme meg hjem, men har leid ut rommet mitt til 7.april:/

kunne evt bodd hos venner eller lagt meg inn... 

kjenner at jeg orker ikke mer. Bly i beina og kaos i hodet.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer du å ha et så stabilt syn på at du feiler det og det, og det er problemet, og sånn er det bare, uansett?

Spør av nysgjerrighet.

Jeg har sikkert 15 forskjellige diagnoser, men endte likevel opp med uføretrygd med ung ufør.

Går ikke 15 min uten at dette plager meg, hvorvidt jeg er syk, og hvor mye andre ser ned på meg fordi jeg ikke er syk.

Men virker deilig å vite dette som du gjør. Jeg lurer på hva årsaken til at noen er slik kan være?

Fremstår som merkelig for meg.

Anonymkode: 9c8a7...088

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer du å ha et så stabilt syn på at du feiler det og det, og det er problemet, og sånn er det bare, uansett?

Spør av nysgjerrighet.

Jeg har sikkert 15 forskjellige diagnoser, men endte likevel opp med uføretrygd med ung ufør.

Går ikke 15 min uten at dette plager meg, hvorvidt jeg er syk, og hvor mye andre ser ned på meg fordi jeg ikke er syk.

Men virker deilig å vite dette som du gjør. Jeg lurer på hva årsaken til at noen er slik kan være?

Fremstår som merkelig for meg.

Hæ?

Skrevet

Jeg har depresjoner og maniske psykoser og Kun en diagnose er ingen tvil!

AnonymBruker
Skrevet
Just now, kovakova said:

Jeg har depresjoner og maniske psykoser og Kun en diagnose er ingen tvil!

Jeg er sikkert frisk.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikkert frisk.

Good for you

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, kovakova skrev:

Har sånn kaos i hodet at jeg kjenner det fysisk i hjernen.... skal besøke søsteren min og burde gledet meg sånn for jeg har så mye å se frem til, men bipolaren tar over. Burde spurt vergen om penger til å komme meg hjem, men har leid ut rommet mitt til 7.april:/

kunne evt bodd hos venner eller lagt meg inn... 

kjenner at jeg orker ikke mer. Bly i beina og kaos i hodet.

Eier du ikke to leiligheter?

Anonymkode: 79396...f64

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eier du ikke to leiligheter?

Anonymkode: 79396...f64

Jo som leies ut 

Skrevet
På 27.3.2017 den 0.03, kovakova skrev:

Jeg orker ikke mer

Går det ok med deg? Trygt tilbake? 

Skrevet
35 minutter siden, XbellaX skrev:

Går det ok med deg? Trygt tilbake? 

Var pga stress med reise at jeg fikk kaos i hjernen trodde kameraten min. Er i England en uke og koser meg, men gleder meg til å snakke med psykologen etter påske 

Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

Var pga stress med reise at jeg fikk kaos i hjernen trodde kameraten min. Er i England en uke og koser meg, men gleder meg til å snakke med psykologen etter påske 

Flott kovakova :-) Kos deg videre, ble bare bekymret for deg og måtte sjekke at alt var på stell.

FjellOgDalar
Skrevet

Man kan ofte få blaff av dyp fortvilelse som, selv om man ikke klarer å tro det, går over av seg selv. Man kan fort få hetta og lure på om man blir psyk eller ikke. Men uansett tror jeg det er lurt å holde på de aktivitetene og avtalene man har så langt man kan. Å stagnere hjemme hjelper ikke, men så er det en balansegang det er vanskelig å finne. Hva er passe, hva er for mye osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...