AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 Skrevet 28. mars 2017 Jeg fikk i dag resept av legen min på Mirtazapin Hexal 30 mg tabletter og etter å ha lest pakningsvedlegget blir jeg nervøs for å ta dem. Det er veldig mange mulige bivirkninger. Noen som har hatt bivirkninger eller har erfaring i dette? Mvh Toby Anonymkode: 83b02...938 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 Skrevet 28. mars 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk i dag resept av legen min på Mirtazapin Hexal 30 mg tabletter og etter å ha lest pakningsvedlegget blir jeg nervøs for å ta dem. Det er veldig mange mulige bivirkninger. Noen som har hatt bivirkninger eller har erfaring i dette? Mvh Toby Anonymkode: 83b02...938 Legen hadde garantert ikke skrevet det ut hvis det var farlig. Litt oppstart bivirkninger kan forekomme, men det går fort over. Anonymkode: 3e967...7ca 1 Siter
ISW Skrevet 28. mars 2017 Skrevet 28. mars 2017 Så lenge du passer kostholdet ditt og ikke kjører bil etter at du har tatt medisinen, er det ikke farlig. Vær også litt forsiktig med alkohol, særlig de første dagene. Medisinen er rimelig sederende. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.