Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg tok tre p-piller istedet for tre Tolvon.

Skrevet
13 minutter siden, Villanda skrev:

Lurer på om jeg tok tre p-piller istedet for tre Tolvon.

Råd: Siden du allerede tar 3 stk, hvorfor ber du ikke om 30 mg tabl. i stedet? Billigere og mindre forvekslingsfare.

Om du ikke blir trøtt, har du vel fasiten på hva du tok. Det er ikke farlig å ta 3 p-piller og det er ikke farlig å ta en ekstra Tolvon. 

Skrevet
10 timer siden, issomethingwrong skrev:

Råd: Siden du allerede tar 3 stk, hvorfor ber du ikke om 30 mg tabl. i stedet? Billigere og mindre forvekslingsfare.

Om du ikke blir trøtt, har du vel fasiten på hva du tok. Det er ikke farlig å ta 3 p-piller og det er ikke farlig å ta en ekstra Tolvon. 

Joda. Selfølgelig kunne jeg ta 30 mg. Vært litt fram og tilbake. For en stund siden trengte jeg kun 10 mg. Lettere å variere dose etter behov med lav styrke på medisinen. Nå avventer jeg til time hos spesialist.

Det var det at jeg ble ikke trøtt. Derfor jeg kom på tanken om at jeg kanskje hadde tatt feil. Men ja, tok etterpå en Tolvon og 1 Imovane for sikkerhetsskyld siden måtte køre i dag, og sov godt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...