Villanda Skrevet 28. mars 2017 Skrevet 28. mars 2017 Lurer på om jeg tok tre p-piller istedet for tre Tolvon. 0 Siter
ISW Skrevet 28. mars 2017 Skrevet 28. mars 2017 13 minutter siden, Villanda skrev: Lurer på om jeg tok tre p-piller istedet for tre Tolvon. Råd: Siden du allerede tar 3 stk, hvorfor ber du ikke om 30 mg tabl. i stedet? Billigere og mindre forvekslingsfare. Om du ikke blir trøtt, har du vel fasiten på hva du tok. Det er ikke farlig å ta 3 p-piller og det er ikke farlig å ta en ekstra Tolvon. 0 Siter
Villanda Skrevet 29. mars 2017 Forfatter Skrevet 29. mars 2017 10 timer siden, issomethingwrong skrev: Råd: Siden du allerede tar 3 stk, hvorfor ber du ikke om 30 mg tabl. i stedet? Billigere og mindre forvekslingsfare. Om du ikke blir trøtt, har du vel fasiten på hva du tok. Det er ikke farlig å ta 3 p-piller og det er ikke farlig å ta en ekstra Tolvon. Joda. Selfølgelig kunne jeg ta 30 mg. Vært litt fram og tilbake. For en stund siden trengte jeg kun 10 mg. Lettere å variere dose etter behov med lav styrke på medisinen. Nå avventer jeg til time hos spesialist. Det var det at jeg ble ikke trøtt. Derfor jeg kom på tanken om at jeg kanskje hadde tatt feil. Men ja, tok etterpå en Tolvon og 1 Imovane for sikkerhetsskyld siden måtte køre i dag, og sov godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.