Gå til innhold

Tenker dere slik?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker hele tiden over hvorvidt jeg er frisk eller psyk, så tenker jeg over hva slags diagnoser jeg har, eller "hvem jeg er". Tenker ofte psykopati, eller ADHD, asperger etc. etc.

Har jo fått diagnoser av psykiatrien, men jeg har ikke noe tillit til det.

Men det hadde vært greit å få en avklaring på forskjellige ting. Har jo fundert på dette i over 10 år, hvor ble disse 10 årene av, mener jeg? Hva er det egentlig jeg har gjort? Har jeg gjort noe?

Anonymkode: fa739...6b7

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende jeg har munchausen eller histrionisk pf eller noe slikt.

Men får aldri noe svar.

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å få en 100% sikker avklaring? 

Spiller det egentlig noen rolle? Er det ikke nedsatt funksjonsevne det går på? Om du kaller det ditt eller datt er ikke så viktig.

Noe sånt.

Anonymkode: 6f284...801

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en feil med hvordan jeg forholder meg til andre mennesker, og hvis jeg kunne fått hjelp med dette kunne jeg kanskje fått noe ut av det som er igjen av livet. Jeg leser om at man kan få hjelp med slike ting, og etter hva som skrives så er det noen det har effekt for, som får et ordentlig liv til slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Alt jeg skriver på forumet er et ledd i en større manipulasjon. Hvert ord og setning betyr noe.

AnonymBruker
Skrevet

Også dette. Faker munchausen = munchausen. Eller ikke nøyaktig diagnose munchausen, men "fenomenet", dvs. fake sykdom. Trygda har jeg jo allerede fått, men er noe annet som ligger bak. Det å bli sett på som syk.

AnonymBruker
Skrevet

Men spiller ingen rolle hva jeg sier, for alt er fake/manipulering uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Og det er sånn "psykose", kanskje, men det er noe jeg faker det og, dvs. bli sett på som psyk på den måten. For når man "innrømmer" munchausen, da tenker noen kanskje "Psykosesymptomer", men det er jo noe jeg vet om fra før av, dvs er det manipulering det og, altså er det munchausen/histrionisk pf. ELler narissisme. Mange navn, kjørt navn.

AnonymBruker
Skrevet

Den "scenen" der var god.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mest trist, sånn sitte her og manipulere i over 10 år. Sånn "sad that you are that person", som de sier på film. Sånn "tragisk person". Eller kanskje mer "stakkarslig" på norsk, det er jo ikke noe penger å tjene på dette, dvs trygd er jo penger med nav vet ikke noe om dette, eller kanskje de gjør det såklart, men jeg har jo sagt til de at jeg frykter at de tror jeg er svindler, uten at de tok det på alvor, tenkte sikkert det var psykdom sånn "psykosesymptomer", mens egentlig så var det en strategi... strategien var å få de til å tro at jeg hadde disse psykosesymptomene (mistenke at de var etter meg som svindler), for å få trygda. Eller det var jo ikke bare det som førte til trygd, men det var noe som hjalp i saken, kanskje.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg ensom.

Men det er oppmerksomhetsjukdom, dvs. narsissisme.

AnonymBruker
Skrevet

Da var det innrømmet, men spiller ingen rolle, bare fornekter det i morgen uansett.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da var det innrømmet, men spiller ingen rolle, bare fornekter det i morgen uansett.

trenger vel ikke fornekte det heller tråden blir vel slettet :P 

Du får ha en god natt, vennen. Vi får satse på bedre dager

Anonymkode: 9429a...2de

AnonymBruker
Skrevet

Ja der har du nok 100% korrekt, at tråden blir slettet ja. Så hva er vitsen. Men jeg syns de ikke skal slette det, fordi dette er viktig å få frem i lyset. Jeg bare glemmer det hvis tråden blir slettet, men hvis det er noe man snakker om videre så kan det sette igang forandringer, kanskje.

Men dette er jo manipulering det og... så spiller uansett ingen rolle.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Du får ha en god natt, vennen.

Nattaklemz! :wub:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok en feil med hvordan jeg forholder meg til andre mennesker, og hvis jeg kunne fått hjelp med dette kunne jeg kanskje fått noe ut av det som er igjen av livet. Jeg leser om at man kan få hjelp med slike ting, og etter hva som skrives så er det noen det har effekt for, som får et ordentlig liv til slutt.

Du får ta det opp med den nye legen.

Lykke til.

Anonymkode: 6f284...801

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...