Gå til innhold

Hva ser dere når dere lukker øynene??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ofte når jeg lukker øyelokkene ser jeg mennesker og "scener" med mennesker jeg aldri har sett før. Hvis jeg følger et menneske nærmere åpner seg nye historier? Spesielt ganger søvnen ikke kommer som planlagt. Jeg tror jeg fikk det slik omlag samtidig med at alle disse PC spillene kom i handelen.Har aldr kjøpt noe sånt selv men når jeg tenker tilbake så.. Kan man merke sånt via interaksjoner med mennesker og som følge av noe øyeblikk foran noen musikkvideoer?? Man kan bare undres. Det er intet usedelig eller noeNare masse fremmede mennesker og ansiktet.

Har prøvet å tegne noe ned da dette ikke er drømmer men min regneferdigheter er ikke der og blir det aldri tror jeg.

Som en masse tråer å følge om dere forstår. Ikke plagsom men lurer på hvor påvirkelige vi mennesker i  bunnen er?? Om dere skjønner hva jeg babler om??

Noen som har opplevet lignende?

Anonymkode: 0c81f...de8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...