AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 Skrevet 29. mars 2017 Ofte når jeg lukker øyelokkene ser jeg mennesker og "scener" med mennesker jeg aldri har sett før. Hvis jeg følger et menneske nærmere åpner seg nye historier? Spesielt ganger søvnen ikke kommer som planlagt. Jeg tror jeg fikk det slik omlag samtidig med at alle disse PC spillene kom i handelen.Har aldr kjøpt noe sånt selv men når jeg tenker tilbake så.. Kan man merke sånt via interaksjoner med mennesker og som følge av noe øyeblikk foran noen musikkvideoer?? Man kan bare undres. Det er intet usedelig eller noeNare masse fremmede mennesker og ansiktet. Har prøvet å tegne noe ned da dette ikke er drømmer men min regneferdigheter er ikke der og blir det aldri tror jeg. Som en masse tråer å følge om dere forstår. Ikke plagsom men lurer på hvor påvirkelige vi mennesker i bunnen er?? Om dere skjønner hva jeg babler om?? Noen som har opplevet lignende? Anonymkode: 0c81f...de8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.