AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 Skrevet 29. mars 2017 Hei. Har vært syk med influensa, eller noe sånt, i ei uke. Ikke helt frisk enda, men nesten. Etter at jeg begynte å føle meg litt bedre, har jeg ikke fått sove. Er sliten, men ikke trøtt. På ca. 72 timer har jeg sovet i to-to og en halv time. Likevel opplagt og i godt humør. Føler meg helt normal. Gjør ikke så mye, siden formen ikke er bra enda, og er ikke sosial. Ingen tegn på hypomani. Men blir litt tankefull siden jeg ikke sovner. Sovemedisinene jeg skal ta når det blir slik fungerer ikke heller. Jeg har bipolar 1. Noen andre som opplever å ikke sove på noen døgn uten at det får noe særlig konsekvenser. Lurer litt på hvor lenge dette vil vare... Anonymkode: 3c73b...338 0 Siter
Janus30 Skrevet 30. mars 2017 Skrevet 30. mars 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har vært syk med influensa, eller noe sånt, i ei uke. Ikke helt frisk enda, men nesten. Etter at jeg begynte å føle meg litt bedre, har jeg ikke fått sove. Er sliten, men ikke trøtt. På ca. 72 timer har jeg sovet i to-to og en halv time. Likevel opplagt og i godt humør. Føler meg helt normal. Gjør ikke så mye, siden formen ikke er bra enda, og er ikke sosial. Ingen tegn på hypomani. Men blir litt tankefull siden jeg ikke sovner. Sovemedisinene jeg skal ta når det blir slik fungerer ikke heller. Jeg har bipolar 1. Noen andre som opplever å ikke sove på noen døgn uten at det får noe særlig konsekvenser. Lurer litt på hvor lenge dette vil vare... Anonymkode: 3c73b...338 Hva er dine tidligere erfaringer med så lite søvn? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 Skrevet 30. mars 2017 2 timer siden, Janus30 skrev: Hva er dine tidligere erfaringer med så lite søvn? Veldig dårlige. Men da har jeg hatt en del symptomer i tillegg som jeg ikke har nå. Anonymkode: 3c73b...338 0 Siter
Janus30 Skrevet 30. mars 2017 Skrevet 30. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig dårlige. Men da har jeg hatt en del symptomer i tillegg som jeg ikke har nå. Anonymkode: 3c73b...338 Skjønner. Så da blir det viktigste å normalisere søvnen. Har du AP tilgjengelig som du kan ta? Med BP 1 burde du ha en kontaktperson i behandlingsapparatet å rådføre deg med når du opplever ting som dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.