Gå til innhold

Får noen det verre av å sitte mye på DOL?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Man får slukke sorgen med kokka da, vel. 

Anonymkode: 27936...1fe

Kokka, sjokolade og appelsiner.

Nei!!! Skal man "gjøre noe", akkurat nå?

Anonymkode: 1e837...a01

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kokka, sjokolade og appelsiner.

Det minner meg på, er det no' tilbuds på små"godt" til påske i år?

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei!!! Skal man "gjøre noe", akkurat nå?

Jeg har tenkt å gå tur (for å kjøpe mer kokka, vel. :ph34r:).

Worrisome Plenty
Skrevet

kJeg tror aldri jeg har postet 20 på en dag. 10 kanskje på det meste. Ble ikke dårligere av det, mer frustrert av att det er så lite som skjer her for tiden,spess etter NHd blel sykmeldt.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det minner meg på, er det no' tilbuds på små"godt" til påske i år?

Jeg har tenkt å gå tur (for å kjøpe mer kokka, vel. :ph34r:).

Pleier vel å være tilbud. Hvis ikke "sosialistene" stopper det da. :P

Men men.

1 hour ago, Worrysome plenty said:

kJeg tror aldri jeg har postet 20 på en dag. 10 kanskje på det meste. Ble ikke dårligere av det, mer frustrert av att det er så lite som skjer her for tiden,spess etter NHd blel sykmeldt.

Du utagerer jo ikke!

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pleier vel å være tilbud. Hvis ikke "sosialistene" stopper det da. :P

Ja, hvem vet hva de kan finne på.

Så man kunne på 200 g melkesjokolade til 19,90. Ikke dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Blir bare for dumt å nekte noen å selge smågodt til den prisen de selv ønsker.

AnonymBruker
Skrevet

Vil så absolutt si at flere får det værre. Smittsomt med dårlige dager som kanskje kunne vært gode ;) 

Anonymkode: 16179...448

Gjest Maggie55
Skrevet

Nei ikke akkurat det men hun jeg deler bolig med synes sånne greier virker forstyrrende for henne

Men jeg har tenkt på egne bidrag Så akkurat en debatt på TV og det slo meg hvor mye vi alle taper på et dårlig debattklima

Det er så lett å glemme at hva som er tungt og vanskelig for en person er grei skuring for en annen

AnonymBruker
Skrevet
21 minutes ago, AnonymBruker said:

Vil så absolutt si at flere får det værre. Smittsomt med dårlige dager som kanskje kunne vært gode ;) 

Anonymkode: 16179...448

Sikkert noen med personlighetsforstyrrelser her.

Gjest Kanuttius
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert noen med personlighetsforstyrrelser her.

Er det smittsomt Da?

Gjest Maggie55
Skrevet

Det er så lett å slite seg ut på de feile tingene det vet jeg for jeg gjør det hele tiden

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt veldig stor nytte av DOL og har fått gode råd fra NHD og dere andre. I en periode med isolasjon og litt kognitiv svikt har der hjuloet meg til å holde tankene i gang og samtidig gitt meg en følelse av å ikke være alene ...

Men tror at det kan bli litt for mye i perioder. At det blir en flukt innpå her i stedet for å ta tak tak i livet mitt... 

Anonymkode: a075b...a10

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får noen det verre av å sitte mye på DOL?

Jeg tror man får det verre av å tilbringe mer tid på nett enn i RL, om det så er på DOL eller på andre nettsider. Tror ikke DOL er noe verre enn mange andre steder.

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, BamseLiten said:

Er det smittsomt Da?

Nei, men de utagerer og sprer søppel.

AnonymBruker
Skrevet

JA. Det er greit å kunne spør når det er noe spesielt, men dol er som så mye annet, avhengighetsskapende for disponerte personer.

Det som gjør best i lengden er nok å vende fokuset på livet rundt oss. Finne interesser som gir oss noe.

Men ingenting i livet er enkelt. Og for enkelte av oss blir livet vanskeligere å takle.

Anonymkode: a3163...97d

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Xtra said:

Jeg tror man får det verre av å tilbringe mer tid på nett enn i RL, om det så er på DOL eller på andre nettsider. Tror ikke DOL er noe verre enn mange andre steder.

På DOL kan man utagere så mye man vil. Det er forskjellen.

FjellOgDalar
Skrevet

Jeg kan vel i grunnen mest snakke for meg selv, og jeg føler ikke at jeg blir noe verre her. Ser på trådtitler, og går inn på det jeg tenker kanskje er interessant eller noe jeg kan svare på. Evt. der NHD har svart og jeg er interessert i å se dette.

Men om hele livet hadde dreid seg om DOL, om det hadde vært min eneste kontakt med omverdenen - da tror jeg det ville vært svært helseskadelig. Da er det bedre å komme seg over dørstokken om det så bare handler om å få gått i butikken. Jeg mener det er viktig å få flere impulser i hverdager enn de man får i cyberspace, fordi det å sitte på nettet kanskje bidrar til å opprett holde angst for å gå ut osv. Eller at man graver unødvendig i tankekjøre sitt og overanalyserer det til et punkt hvor det kan blir plagsomt.

Gjest Maggie55
Skrevet

Man bør stoppe å tenke jeg er veldig enig i det

Jeg lurer på om mange av oss som er her har mye omsorgsansvar for andre nærstående og kanskje ikke så mye "overskuddsmennesker"i sin virkelige og fysiske kontakt med andre mennesker

Jeg er veldig enig i at alle har seg selv å ta vare på først og fremmat

AnonymBruker
Skrevet
På 3/31/2017 den 12.41, AnonymBruker skrev:

På DOL kan man utagere så mye man vil. Det er forskjellen.

Man kan ihvertfall spamme så mye man vil, kan det virke som.

Gjest Kanuttius
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ihvertfall spamme så mye man vil, kan det virke som.

Tja, det synes jeg det er mye mere av på KG forum. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...