Gå til innhold

Føler du deg mere inkludert i media nå som det er"kjære alle sammen og valgår?"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler flere seg mere inkludert enn vanlig? Selv er jeg kraftig vaksinert mot alle former for politikk føler jeg nå ,men jeg føler at omgivelsene er mere vennlige og interesserte om mitt syn og min tanke også liksom man regnes i noen måneder kanskje??

Men mine pigger er ute og alt tas med mange klyper salt i uminnelige tider

Merker andre noen forskjell?

Anonymkode: bb813...dc8

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler flere seg mere inkludert enn vanlig? Selv er jeg kraftig vaksinert mot alle former for politikk føler jeg nå ,men jeg føler at omgivelsene er mere vennlige og interesserte om mitt syn og min tanke også liksom man regnes i noen måneder kanskje??

Men mine pigger er ute og alt tas med mange klyper salt i uminnelige tider

Merker andre noen forskjell?

Jeg blir bare kvalm av valgflesk.

AnonymBruker
Skrevet

Alle har sine ting og godt er det

AnonymBruker
Skrevet

Man kan bare undres hvor alle de nye arbeidsplassene skal komme fra uansett hvem som styrer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...