Gå til innhold

Irriterende å våkne tidlig.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Drømte om ulver og hunder som gjorde seg om til mennesker, lurer på hva det betyr? Noen meninger? Kanskje det var "shapeshifters", det var så rart. Etter det fikk jeg ikke sove selv om jeg sleit litt med det i natt, gruer meg jo til sprøyte og i dag....skal øke på dosen. 

stjernestøv
Skrevet

For en drittdag! Har økt xeplion og jeg har ikke hatt psykotiske symptomer på lenge, angrer. 

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, stjernestøv skrev:

For en drittdag! Har økt xeplion og jeg har ikke hatt psykotiske symptomer på lenge

Siden forrige uke?

49 minutter siden, stjernestøv skrev:

, angrer. 

Kan du ikke for en gangs skyld følge legens anbefaling over tid og ikke rote med medisinene.

Anonymkode: 353d8...ec0

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden forrige uke?

Kan du ikke for en gangs skyld følge legens anbefaling over tid og ikke rote med medisinene.

Anonymkode: 353d8...ec0

Jo må jo det. Varer jo en måned det her :( 

Spurte sykepleieren om det kom til å hjelpe på det at jeg blir så sliten av han, men det visste han ikke. Han mente at jeg måtte akseptere at jeg ble sliten, at sånn er jeg. Og vi hadde jobbet mye med sykdomsinnsikt sa han, psyko...et eller annet. Har ikke fått med meg det jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

For en drittdag! Har økt xeplion og jeg har ikke hatt psykotiske symptomer på lenge, angrer. 

Det er jo nettopp fordi medisinen er bra for deg det jo, og bedre vil det derfor bli ved å øke ytterligere. Det er jo logisk det.

Anonymkode: 75072...972

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp fordi medisinen er bra for deg det jo, og bedre vil det derfor bli ved å øke ytterligere. Det er jo logisk det.

Anonymkode: 75072...972

Ja får håpe det, føler meg litt lost i dag. Fortvilet over meg selv. 

stjernestøv
Skrevet

Kommer aldri til å få et normalt liv når jeg blir sliten av alt, jeg er ikke akkurat 80 år...det er min far og klarer mye mer enn meg. 

stjernestøv
Skrevet

Men det føles ut som jeg har en nål i meg fremdeles, det er vondt. Bare når en stakk en gang ble det ikke vondt eller klump, og når jeg tar p.sprøyta er det ikke sånn. Stikker de feil? 

Skrevet

Det er kjedelig å gå på medisiner som gjør en trøtt, sløvet og at alt blir tungt. Det gjelder dessverre ikke kun antipsykotisk medisin. Det kan også f.eks. gjelde antiepileptiske og smertestillende medisiner. Alle disse medisinene trenger vi for å ha et best mulig liv. Jeg forstår det er kjipt å måtte øke dosen. Jeg synes også det er kjipt å måtte øke dosen på smertestillende eller bytte antiepileptisk medisin fordi den ikke gjør meg anfallsfri...

stjernestøv
Skrevet
25 minutter siden, Elionoe skrev:

Det er kjedelig å gå på medisiner som gjør en trøtt, sløvet og at alt blir tungt. Det gjelder dessverre ikke kun antipsykotisk medisin. Det kan også f.eks. gjelde antiepileptiske og smertestillende medisiner. Alle disse medisinene trenger vi for å ha et best mulig liv. Jeg forstår det er kjipt å måtte øke dosen. Jeg synes også det er kjipt å måtte øke dosen på smertestillende eller bytte antiepileptisk medisin fordi den ikke gjør meg anfallsfri...

Takk for at du forstår! Er så redd for å bli avflatet, men er jo sliten av å kjenne energier nå. Men vet ikke om jeg kommer til å slutte å kjenne energi, jeg håper faktisk det. Jeg trenger en pause, men må vel leve med å være sliten av ting og å være blant folk. Det er helst etterpå det kommer, da må jeg hvile meg og ha ro...blir helt utmattet og utslått. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for at du forstår! Er så redd for å bli avflatet, men er jo sliten av å kjenne energier nå. Men vet ikke om jeg kommer til å slutte å kjenne energi, jeg håper faktisk det. Jeg trenger en pause, men må vel leve med å være sliten av ting og å være blant folk. Det er helst etterpå det kommer, da må jeg hvile meg og ha ro...blir helt utmattet og utslått. 

Dette er kanskje et idiotisk forslag, og det kommer av min uvitenhet, men kanskje du kan forsøke å ikke kjenne så mye etter på energier? Tenk på at du er sammen med hyggelige mennesker...

Som sagt, beklager om jeg er totalt på Hardangervidda nå... ;) Det er bare godt ment...

stjernestøv
Skrevet
12 timer siden, Elionoe skrev:

Dette er kanskje et idiotisk forslag, og det kommer av min uvitenhet, men kanskje du kan forsøke å ikke kjenne så mye etter på energier? Tenk på at du er sammen med hyggelige mennesker...

Som sagt, beklager om jeg er totalt på Hardangervidda nå... ;) Det er bare godt ment...

Tenker jo at det er hyggelig, men så blir jeg mer og mer lik den som har sterkest energi. Men det var et godt forslag :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...