Gå til innhold

Når psykiateren er utilgjengelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du ringer flere ganger på fredag mellom 10 og 12 og kommer til en telefonsvarer som sier telefontiden er fredag mellom 10 og 12.

Du har flere ganger ikke klart å komme igjennom arbeidsdagene og ser at det går en veg. Aner ikke hva du skal gjøre. 

Anonymkode: 36d69...3d9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du ringer flere ganger på fredag mellom 10 og 12 og kommer til en telefonsvarer som sier telefontiden er fredag mellom 10 og 12.

Du har flere ganger ikke klart å komme igjennom arbeidsdagene og ser at det går en veg. Aner ikke hva du skal gjøre. 

Da bør du ta kontakt med fastlegen istedet. Ofte kan fastlegen også hjelpe en gjennom en krise. Du kan få time samme dag om du ringer fra morgenen av.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rådvilla skrev:

Da bør du ta kontakt med fastlegen istedet. Ofte kan fastlegen også hjelpe en gjennom en krise. Du kan få time samme dag om du ringer fra morgenen av.

Fastlegen pleier heller ikke å være så lett tilgjengelig, selv om jeg kommer igjennom til sekretæren etter lang tids venting. Det har aldri nyttet å komme inn på psykiske lidelser før. Kunne kanskje fått sykemelding hos fastlegen, men det er ikke det jeg i første omgang vil.

FjellOgDalar
Skrevet

Jeg villle ringt etter psykiaterens telefontid, og forhåpentligvis kommet igjennom til kontorpersonalet. Forklar situasjonen for disse, så kan de kanskje hjelpe deg med kontakt.

stjernestøv
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Amatørmessig! Mange i psykiatrien som ikke er helt gode!

Skrevet

Bytt fastlege.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, slabbedask skrev:

Bytt fastlege.

Det er ikke overflod av dyktige fastleger med ledig kapasitet.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom vedkommende kun har telefontid en dag i uka, så kan du  sende en skriftlig henvendelse. Nå er det helg, så da har du vel uansett fri - og i tillegg kan du bruke egenmelding dersom du trenger sykemelding inntil du får tak i enten fastlege eller psykiater.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, frosken skrev:

Dersom vedkommende kun har telefontid en dag i uka, så kan du  sende en skriftlig henvendelse. Nå er det helg, så da har du vel uansett fri - og i tillegg kan du bruke egenmelding dersom du trenger sykemelding inntil du får tak i enten fastlege eller psykiater.

Jeg har ikke email adressen.

Går nok på jobb på mandag igjen. Det kan gå bra, men jeg er så nedkjørt nå at det skal ingenting til før jeg bryter sammen.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går nok på jobb på mandag igjen. Det kan gå bra, men jeg er så nedkjørt nå at det skal ingenting til før jeg bryter sammen.

Brev 

Anonymkode: 2721d...fbc

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte at du kunne sende et brev. Hvis du poster det mandag morgen, så er det jo fremme hos behandleren senest onsdag.

Gjest Maggie55
Skrevet

Man må bare si fra på en pen og høflig måte at alle liker ikke fusk juks og fanteri

AnonymBruker
Skrevet

Samme telefonsvarer i dag

AnonymBruker
Skrevet

Mandag onsdag fredag 10-12. Hvem skulle betalt hvis jeg innen 1 døgn ville avbestilt time og psykiateren var utilgjengelig?

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mandag onsdag fredag 10-12. Hvem skulle betalt hvis jeg innen 1 døgn ville avbestilt time og psykiateren var utilgjengelig?

Hvorfor sender du ikke brev som foreslått. 

Anonymkode: 2721d...fbc

Skrevet

Det er mye mulig jeg spør dumt nå men hvorfor legger du ikke bare igjen en beskjed?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, XbellaX skrev:

Det er mye mulig jeg spør dumt nå men hvorfor legger du ikke bare igjen en beskjed?

Kan ikke legge igjen beskjed.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...