AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 Nå er det bare få dager til jeg reiser på ferie som innebærer en lengre flyreise.. Jeg er stiv av skrekk og lurer på om det er stor sannsynlighet for at jeg kommer til å dø??.. Har sånn angst for å fly.. Er så redd. Dette ødelegger hele gleden ved ferien.. :-( Anonymkode: 1b763...014 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det bare få dager til jeg reiser på ferie som innebærer en lengre flyreise.. Jeg er stiv av skrekk og lurer på om det er stor sannsynlighet for at jeg kommer til å dø??.. Har sånn angst for å fly.. Er så redd. Dette ødelegger hele gleden ved ferien.. :-( Anonymkode: 1b763...014 Mye farligere å kjøre bil. Anonymkode: f1e9d...b10 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det bare få dager til jeg reiser på ferie som innebærer en lengre flyreise.. Jeg er stiv av skrekk og lurer på om det er stor sannsynlighet for at jeg kommer til å dø??.. Har sånn angst for å fly.. Er så redd. Dette ødelegger hele gleden ved ferien.. :-( Anonymkode: 1b763...014 Det går nok bra, var redd jeg også men det gikk bra. 0 Siter
man Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 Hvis du tar fly en gang om dag i 57800 år, er det sannsynlig at du vil bli utsatt for en dødsulykke på en av disse turene. 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 Det hjelper ikke så mye å høre "det går bra... statistikk sier... osv" når man har dødsangst. Jeg har dødsangst på fly, men etter mange flyvninger har jeg klart å skjerpe meg litt. Jeg synes det hjelper litt å fokusere på målet med å fly, altså forsøke å flytte mest mulig fokus over på feriemålet, hva jeg skal der, hva jeg vet jeg vil like å gjøre der, osv. Kanskje det kan hjelpe bittelitt God tur! 0 Siter
Elionoe Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 Tenk på piloter og flyvertinner som reiser på destinasjon etter destinasjon. Det går bra. Det skjer flere dødsfall i trafikken. Om du er redd, synes jeg du skal si dette til flyvertinnnen. De vet at passasjerer kan være redde og de er flinke til å berolige og trygge folk. Lykke til! Kos deg på ferie! 0 Siter
ISW Skrevet 31. mars 2017 Skrevet 31. mars 2017 1 til 5,4 millioner pr flyreise. Ca det samme som å få 7 rette i Lotto på å levere 1 lottorekke. Skal fly selv i morgen tidlig, og gleder meg :-) 1 Siter
FjellOgDalar Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 Du dør ikke. Jeg har flyskrekk og, men dø har jeg ikke gjort. Hverken av styrt eller den ekle angsten. Landing i full storm på tvers av rullebanen fredag 13 har jeg overlevd. Må jukse litt og ta beroligende når jeg er ute på flytur, men det er det maaange fler enn du aner som gjør. Fastlegen din kan sikkert skrive ut litt til deg og. Nei - det er veldig mye mer sannsynlig at du dør på vei til eller fra flyplassen eller i ditt eget hjem. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 Du må bare akseptere at du vil dø før eller siden uansett, og at du ikke kan unngå all risiko 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 På 31.3.2017 den 20.14, AnonymBruker skrev: Mye farligere å kjøre bil. Anonymkode: f1e9d...b10 Ja, har hørt det.. Håper jeg klarer å tenke på det oppi lufta.. Anonymkode: 1b763...014 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 På 31.3.2017 den 21.33, man skrev: Hvis du tar fly en gang om dag i 57800 år, er det sannsynlig at du vil bli utsatt for en dødsulykke på en av disse turene. Beroligende tanke. :-) Anonymkode: 1b763...014 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 På 31.3.2017 den 22.49, issomethingwrong skrev: 1 til 5,4 millioner pr flyreise. Ca det samme som å få 7 rette i Lotto på å levere 1 lottorekke. Skal fly selv i morgen tidlig, og gleder meg :-) Beroligende tanke det også. Håper du hadde en fin flytur, tøffing.. ;-) Anonymkode: 1b763...014 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 Jeg synes det er rart at man ikke bruker båt mer fremfor både fly og bil Sannsynligheten for å bli syk for et gjennomsnittsmenneske tror jeg er mye større enn at en duppeditt ryker og man faller ned i fly Sannsynligheten er nok temmelig lik null dersom ikke man kommer inn i uforutsett dårlig vær vil jeg tippe Men når man kommer fram er det kanskje godt og varmt og frodig naturopplevelse og bare et opphold man kan leve et helt liv på Det vil gjerne gå bra sa bestemora mi alltid En psykolog jeg var hos sa hun tok en klunk i hvert bein når hun skulle gjennomgå store påkjenninger Men det er svært svært lenge siden det Håper bare du får en kjempefin reise og fantastisk ferie😋 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.