Gå til innhold

NHD,noe som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Er det noen medisiner som du kan anbefale(som ikke er vanedannende)som kan hjelpe meg når jeg mest har lyst til å skade meg??

Psykiatren min har pratet om det,noe som kan "slå meg helt ut"...har tenkt på at kanskje jeg kan bruke det under innleggelsen(er innlagt)for når jeg skadet meg her blir jeg "straffet".Ransking av rom og fotfølging(har fotfølging,men skal etter hvert få mindre,men ikke hvis jeg skader meg)...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41790-nhdnoe-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ingen god medikamentell løsning på dette.

Jeg vil sterkt anbefale andre tiltak f.eks. som å skrive her på DOL, ringe mental helses hjelpetelefon eller noe annet som avleder.

Til NHD.

Så godt å se en psykiater som ikke anbefaler medisin til en som skader seg sjøl.

Er pårørende til ei som skada seg sjøl, og som utagerte, og som nesten ble ødelagt av feilmedisinering (STOOOORE doser av nevroleptika).

Har tro på terapiformer som ansvarliggjør og endrer tankemønster (kognitiv terapi) og terapeuter som viser interesse for pasientene.

Det går an å bli frisk. Min datter er et eksempel på det. Hun er medisinfri, hun sprudler av livsglede og har klare planer for framtida. Trangen til sjølskading forsvant da medisineringen stoppa.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/41790-nhdnoe-som-kan-hjelpe/#findComment-156968
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...