Gå til innhold

Det er så vondt.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Fikk xeplion sprøyte i går og det er så vondt og en klump, hva er den klumpen? Er det blod? Kjennes ut som et vondt blåmerke, har hatt det før men syns det er verre nå. Noen med erfaring? Forgifter det meg? 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Fikk xeplion sprøyte i går og det er så vondt og en klump, hva er den klumpen? Er det blod? Kjennes ut som et vondt blåmerke, har hatt det før men syns det er verre nå. Noen med erfaring? Forgifter det meg? 

Ingen aning, men er det ikke enklere å ta en telefon og spørre dem som satt sprøyten så slipper du å lure? Det er uansett ikke forgiftning.

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, XbellaX skrev:

Ingen aning, men er det ikke enklere å ta en telefon og spørre dem som satt sprøyten så slipper du å lure? Det er uansett ikke forgiftning.

Det var en sykepleier på dagsenteret, tror ikke hun er der nå. Vet ikke om det er sykepleiere der i helgen. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det var en sykepleier på dagsenteret, tror ikke hun er der nå. Vet ikke om det er sykepleiere der i helgen. 

Da ringer du på mandag. Evt kan du ringe legekontoret ditt og høre med sekretæren der på mandag. Da får du med sikkerhet vite hva dette er istedet for å uroe deg. 

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, XbellaX skrev:

Da ringer du på mandag. Evt kan du ringe legekontoret ditt og høre med sekretæren der på mandag. Da får du med sikkerhet vite hva dette er istedet for å uroe deg. 

Ok. Bare jeg ikke dør innen den tid, de må jo lære seg å stikke å rett plass. Er ikke sikkert jeg får medisin i meg i det hele tatt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...