stjernestøv Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 Fikk xeplion sprøyte i går og det er så vondt og en klump, hva er den klumpen? Er det blod? Kjennes ut som et vondt blåmerke, har hatt det før men syns det er verre nå. Noen med erfaring? Forgifter det meg? 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Fikk xeplion sprøyte i går og det er så vondt og en klump, hva er den klumpen? Er det blod? Kjennes ut som et vondt blåmerke, har hatt det før men syns det er verre nå. Noen med erfaring? Forgifter det meg? Ingen aning, men er det ikke enklere å ta en telefon og spørre dem som satt sprøyten så slipper du å lure? Det er uansett ikke forgiftning. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2017 Forfatter Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, XbellaX skrev: Ingen aning, men er det ikke enklere å ta en telefon og spørre dem som satt sprøyten så slipper du å lure? Det er uansett ikke forgiftning. Det var en sykepleier på dagsenteret, tror ikke hun er der nå. Vet ikke om det er sykepleiere der i helgen. 0 Siter
XbellaX Skrevet 1. april 2017 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Det var en sykepleier på dagsenteret, tror ikke hun er der nå. Vet ikke om det er sykepleiere der i helgen. Da ringer du på mandag. Evt kan du ringe legekontoret ditt og høre med sekretæren der på mandag. Da får du med sikkerhet vite hva dette er istedet for å uroe deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1. april 2017 Forfatter Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, XbellaX skrev: Da ringer du på mandag. Evt kan du ringe legekontoret ditt og høre med sekretæren der på mandag. Da får du med sikkerhet vite hva dette er istedet for å uroe deg. Ok. Bare jeg ikke dør innen den tid, de må jo lære seg å stikke å rett plass. Er ikke sikkert jeg får medisin i meg i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.