AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 Skrevet 2. april 2017 Har noen opplevd å gjøre en feil som fikk alvorlige følger. Noen ble skadet og døde... Hvordan kom dere over det?. Jeg kommer ikke over det ..... Anonymkode: 0ef86...f98 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. april 2017 Skrevet 2. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har noen opplevd å gjøre en feil som fikk alvorlige følger. Noen ble skadet og døde... Hvordan kom dere over det?. Jeg kommer ikke over det ..... Anonymkode: 0ef86...f98 Gjelder det f.eks en ulykke med sitt eget barn eller er det jobbrelatert, det er en forskjell på dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 Skrevet 2. april 2017 59 minutter siden, XbellaX skrev: Gjelder det f.eks en ulykke med sitt eget barn eller er det jobbrelatert, det er en forskjell på dette. Vil ikke komme inn på detaljer men har med jobb å gjøre.. Anonymkode: 0ef86...f98 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. april 2017 Skrevet 2. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke komme inn på detaljer men har med jobb å gjøre.. Anonymkode: 0ef86...f98 Detaljene er ikke så viktig men i mine øyne er det en forskjell om det er privat eller jobbrelatert om du skjønner. I enkelte yrker er jo dette dessverre noe som kan oppstå, det er trist og naturlig nok noe en vil bli berørt av men de aller fleste steder, som innen helse, har ofte rutiner på dette. Har du fått oppfølging på jobb, mulighet til å få pratet med kolleger/leder? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 Skrevet 2. april 2017 1 time siden, XbellaX skrev: Detaljene er ikke så viktig men i mine øyne er det en forskjell om det er privat eller jobbrelatert om du skjønner. I enkelte yrker er jo dette dessverre noe som kan oppstå, det er trist og naturlig nok noe en vil bli berørt av men de aller fleste steder, som innen helse, har ofte rutiner på dette. Har du fått oppfølging på jobb, mulighet til å få pratet med kolleger/leder? Forstår veldig godt hva du mener. Dette utløste likevell en del psykiske plager for min del. Er uføretrygdet pga PTSD ... Jeg kom meg aldri tilbake. Tror nok tiden vil hjelpe meg.... Anonymkode: 0ef86...f98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 Skrevet 2. april 2017 Alle kan gjøre feil Vi har alle vårt å tenke på selv om vi kanskje ikke snakker så mye om det Anonymkode: 872f5...1d3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 Skrevet 2. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Alle kan gjøre feil Vi har alle vårt å tenke på selv om vi kanskje ikke snakker så mye om det Anonymkode: 872f5...1d3 Kanskje dummt å snakke om det?. Sorry... Lurte bare på om noen hadde erfart noe lignende. Anonymkode: 0ef86...f98 0 Siter
Andreaswell Skrevet 2. april 2017 Skrevet 2. april 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje dummt å snakke om det?. Sorry... Lurte bare på om noen hadde erfart noe lignende. Anonymkode: 0ef86...f98 Absolutt ikke dumt å snakke om, heller lurt vil nå jeg si. Har ingen erfaring med dødsfall, kun alvorlige ulykker. Din arbeidsplass skal ha prosedyrer for dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.