Gå til innhold

Hvordan kommer man over det ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen opplevd å gjøre en feil som fikk alvorlige følger. Noen ble skadet og døde... 

Hvordan kom dere over det?. Jeg kommer ikke over det ..... 

Anonymkode: 0ef86...f98

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har noen opplevd å gjøre en feil som fikk alvorlige følger. Noen ble skadet og døde... 

Hvordan kom dere over det?. Jeg kommer ikke over det ..... 

Gjelder det f.eks en ulykke med sitt eget barn eller er det jobbrelatert, det er en forskjell på dette. 

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, XbellaX skrev:

Gjelder det f.eks en ulykke med sitt eget barn eller er det jobbrelatert, det er en forskjell på dette. 

Vil ikke komme inn på detaljer men har med jobb å gjøre.. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke komme inn på detaljer men har med jobb å gjøre.. 

Detaljene er ikke så viktig men i mine øyne er det en forskjell om det er privat eller jobbrelatert om du skjønner. I enkelte yrker er jo dette dessverre noe som kan oppstå, det er trist og naturlig nok noe en vil bli berørt av men de aller fleste steder, som innen helse, har ofte rutiner på dette. Har du fått oppfølging på jobb, mulighet til å få pratet med kolleger/leder?  

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, XbellaX skrev:

Detaljene er ikke så viktig men i mine øyne er det en forskjell om det er privat eller jobbrelatert om du skjønner. I enkelte yrker er jo dette dessverre noe som kan oppstå, det er trist og naturlig nok noe en vil bli berørt av men de aller fleste steder, som innen helse, har ofte rutiner på dette. Har du fått oppfølging på jobb, mulighet til å få pratet med kolleger/leder?  

Forstår veldig godt hva du mener. Dette utløste likevell en del psykiske plager for min del.  Er uføretrygdet pga PTSD ... Jeg kom meg aldri tilbake. 

Tror nok tiden vil hjelpe meg....

AnonymBruker
Skrevet

Alle kan gjøre feil

Vi har alle vårt å tenke på selv om vi kanskje ikke snakker så mye om det

Anonymkode: 872f5...1d3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan gjøre feil

Vi har alle vårt å tenke på selv om vi kanskje ikke snakker så mye om det

Anonymkode: 872f5...1d3

Kanskje dummt å snakke om det?. Sorry... Lurte bare på om noen hadde erfart noe lignende. 

Andreaswell
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dummt å snakke om det?. Sorry... Lurte bare på om noen hadde erfart noe lignende. 

Absolutt ikke dumt å snakke om, heller lurt vil

nå jeg si. Har ingen erfaring med dødsfall, kun alvorlige ulykker. Din arbeidsplass skal ha prosedyrer for dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...