stjernestøv Skrevet 2. april 2017 Skrevet 2. april 2017 I filmer er jo psykotiske veldig oppegående og smarte, legger planer og dreper folk. Er det sånn i virkeligheten og? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. april 2017 Forfatter Skrevet 2. april 2017 14 minutter siden, stjernestøv skrev: I filmer er jo psykotiske veldig oppegående og smarte, legger planer og dreper folk. Er det sånn i virkeligheten og? De har ikke angst, virker mer som psykopater. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 Skrevet 2. april 2017 20 minutter siden, stjernestøv skrev: I filmer er jo psykotiske veldig oppegående og smarte, legger planer og dreper folk. Er det sånn i virkeligheten og? Psykotiske fremstilles ikke på én måte i filmenes verden. Anonymkode: 27a58...279 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. april 2017 Forfatter Skrevet 2. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Psykotiske fremstilles ikke på én måte i filmenes verden. Anonymkode: 27a58...279 Nei det er vel på mange måter, men de virker veldig smarte. Hvis jeg har hatt psykose, tror ikke jeg var så smart da...mest redd. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. april 2017 Forfatter Skrevet 2. april 2017 Tåkeverden! Alt føles uvirkelig, sånn har jeg det nå. Etter å ha økt xeplion? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 Skrevet 2. april 2017 Jeg tror det med psykose arter seg veldig forskjellig fra menneske til menneske men tror ikke psykotiske er mere forbryterske enn andre De er bare mere tilbaketrukket i sin egen ofte veldig smertefulle verden eller virkelighet og språk Det kan være veldig vanskelig for andre å forstå sånn smerte De har sitt de mener er rett og feil og for dem er kanskje pasienten bare et hår i suppa som ikke blir bedre Og det er sjelden man treffer en lege som er særlig interessert i ofte så ikke fungerende mennesker føler jeg men å være lege er noe for bare de helt utvalgte tror jeg Men jeg har alltid følt man tror for mye på tvang og medisiner men jeg er ikke utdannet til noe spesielt uten at det er noe gærent i det Jeg tror mer på rekreasjon i naturskjønne omgivelser med sikte på å finne ut av relasjonene som har gått istykket og å hjelpe pasienten med de praktiske tingene som trengs for å komme på bena igjen Det og å ta tak i problemene så tidlig som mulig men vet at verden er ikke perfekt Håper situasjonen din blir bedre snart og ville bare ønske god bedring 😊 Anonymkode: e6141...ced 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. april 2017 Forfatter Skrevet 2. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det med psykose arter seg veldig forskjellig fra menneske til menneske men tror ikke psykotiske er mere forbryterske enn andre De er bare mere tilbaketrukket i sin egen ofte veldig smertefulle verden eller virkelighet og språk Det kan være veldig vanskelig for andre å forstå sånn smerte De har sitt de mener er rett og feil og for dem er kanskje pasienten bare et hår i suppa som ikke blir bedre Og det er sjelden man treffer en lege som er særlig interessert i ofte så ikke fungerende mennesker føler jeg men å være lege er noe for bare de helt utvalgte tror jeg Men jeg har alltid følt man tror for mye på tvang og medisiner men jeg er ikke utdannet til noe spesielt uten at det er noe gærent i det Jeg tror mer på rekreasjon i naturskjønne omgivelser med sikte på å finne ut av relasjonene som har gått istykket og å hjelpe pasienten med de praktiske tingene som trengs for å komme på bena igjen Det og å ta tak i problemene så tidlig som mulig men vet at verden er ikke perfekt Håper situasjonen din blir bedre snart og ville bare ønske god bedring 😊 Anonymkode: e6141...ced Takker for det Ja det skulle fantes en rekreasjonssenter ute i naturen, har tro på nærhet til moder jord. Bare lære seg å være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.