Gå til innhold

Psykose.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

I filmer er jo psykotiske veldig oppegående og smarte, legger planer og dreper folk. Er det sånn i virkeligheten og?

stjernestøv
Skrevet
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

I filmer er jo psykotiske veldig oppegående og smarte, legger planer og dreper folk. Er det sånn i virkeligheten og?

De har ikke angst, virker mer som psykopater. 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, stjernestøv skrev:

Psykotiske fremstilles ikke på én måte i filmenes verden. 

Anonymkode: 27a58...279

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Psykotiske fremstilles ikke på én måte i filmenes verden. 

Anonymkode: 27a58...279

Nei det er vel på mange måter, men de virker veldig smarte. Hvis jeg har hatt psykose, tror ikke jeg var så smart da...mest redd. 

stjernestøv
Skrevet

Tåkeverden! Alt føles uvirkelig, sånn har jeg det nå. Etter å ha økt xeplion? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det med psykose arter seg veldig forskjellig fra menneske til menneske men tror ikke psykotiske er mere forbryterske enn andre De er bare mere tilbaketrukket i sin egen ofte veldig smertefulle verden eller virkelighet og språk Det kan være veldig vanskelig for andre å forstå sånn smerte De har sitt de mener er rett og feil og for dem er kanskje pasienten bare et hår i suppa som ikke blir bedre

Og det er sjelden man treffer en lege som er særlig interessert i ofte så ikke fungerende mennesker føler jeg men å være lege er noe for bare de helt utvalgte tror jeg

Men jeg har alltid følt man tror for mye på tvang og medisiner men jeg er ikke utdannet til noe spesielt uten at det er noe gærent i det

Jeg tror mer på rekreasjon i naturskjønne omgivelser med sikte på å finne ut av relasjonene som har gått istykket og å hjelpe pasienten med de praktiske tingene som trengs for å komme på bena igjen Det og å ta tak i problemene så tidlig som mulig men vet at verden er ikke perfekt

Håper situasjonen din blir bedre snart og ville bare ønske god bedring 😊

Anonymkode: e6141...ced

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det med psykose arter seg veldig forskjellig fra menneske til menneske men tror ikke psykotiske er mere forbryterske enn andre De er bare mere tilbaketrukket i sin egen ofte veldig smertefulle verden eller virkelighet og språk Det kan være veldig vanskelig for andre å forstå sånn smerte De har sitt de mener er rett og feil og for dem er kanskje pasienten bare et hår i suppa som ikke blir bedre

Og det er sjelden man treffer en lege som er særlig interessert i ofte så ikke fungerende mennesker føler jeg men å være lege er noe for bare de helt utvalgte tror jeg

Men jeg har alltid følt man tror for mye på tvang og medisiner men jeg er ikke utdannet til noe spesielt uten at det er noe gærent i det

Jeg tror mer på rekreasjon i naturskjønne omgivelser med sikte på å finne ut av relasjonene som har gått istykket og å hjelpe pasienten med de praktiske tingene som trengs for å komme på bena igjen Det og å ta tak i problemene så tidlig som mulig men vet at verden er ikke perfekt

Håper situasjonen din blir bedre snart og ville bare ønske god bedring 😊

Anonymkode: e6141...ced

Takker for det :) 

Ja det skulle fantes en rekreasjonssenter ute i naturen, har tro på nærhet til moder jord. Bare lære seg å være. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...