stjernestøv Skrevet 3. april 2017 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De kan nok det. Anonymkode: 08cc8...b78 Å trodde ikke det, vet om noen narsissistiske folk, de har ikke selvinnsikt. Bare krever og krever, og alt er andres feil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 Skrevet 3. april 2017 1 minute ago, stjernestøv said: Å trodde ikke det, vet om noen narsissistiske folk, de har ikke selvinnsikt. Bare krever og krever, og alt er andres feil. Det er nok mer sammensatt. Går jo an å innrømme ting der og da, men "glemme" det senere, og. Kommer også an på alvorlighetsgraden, og intelligensnivå. Anonymkode: 08cc8...b78 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april 2017 Skrevet 3. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er nok mer sammensatt. Går jo an å innrømme ting der og da, men "glemme" det senere, og. Kommer også an på alvorlighetsgraden, og intelligensnivå. Anonymkode: 08cc8...b78 Ja mulig det. 0 Siter
FGT Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 (endret) Har hatt litt kontakt med professor James Fallon, siden jeg også har vært opptatt av Asperger kontra psykopat. Han mente at den vesentlige forskjellen var : "Aspergers have problems with cognitive empathy, psychopaths have a problem with emotional empathy" i den mailen jeg fikk fra han da. Endret 4. april 2017 av FGT feil ord 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 2 hours ago, FGT said: Har hatt litt kontakt med professor James Fallon, siden jeg også har vært opptatt av Asperger kontra psykopat. Han mente at den vesentlige forskjellen var : "Aspergers have problems with cognitive empathy, psychopaths have a problem with emotional empathy" i den mailen jeg fikk fra han da. Siden han var så behjelpelig tenker jeg at han må være en atruistisk psykopat. Anonymkode: 08cc8...b78 1 Siter
FGT Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Siden han var så behjelpelig tenker jeg at han må være en psykopat. Anonymkode: 08cc8...b78 Ja han hjelper jo folk når han jobber som psykiater og nevrolog. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 9 minutes ago, FGT said: Ja han hjelper jo folk når han jobber som psykiater og nevrolog. Noe i den duren. Anonymkode: 08cc8...b78 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.