AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 Jeg kjenner meg igjen mye i din beskrivelse føler jeg Et eneste slit mellom å forstå og bli forstått Helt endeløst Tror ingen vei ut Anonymkode: c2c75...ba3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 Skrevet 10. april 2017 Det er best for alle når du ser det over lengre tid. Anonymkode: a3624...484 0 Siter
arne breber Skrevet 13. april 2017 Skrevet 13. april 2017 Jeg er en middelaldrene mann uten arbeid som i tillegg sliter mye.Har lært meg å leve med det, selv om det til tider er tøft. For meg er det viktig å prate om problemene jeg har til en jeg kan stole på.Mennesker som har en negativ holdning og snakker nedsettende om andre, sliter med sitt eget sevbilde.Du kan gå inn på nettet å finne psykolog/psykiater hvis du ønsker det.Jeg er altfor nyskjerrig på alt jeg ville gå glipp av hvis jeg skulle ta mitt liv.Et rop om hjelp er viktig og så håper jeg at du står i det, selv om det er tøft nå.LYKKE TIL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.