kovakova Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 Økte fontex til 40 mg og jeg er så lykkelig at det sprenger inni meg er ikke manisk for sover mye er bare lykkelig fordi jeg har så mye å glede meg til men vurderer skifte til wellbutrin for økt energi og mindre matlyst 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 6 minutter siden, kovakova skrev: Økte fontex til 40 mg og jeg er så lykkelig at det sprenger inni meg er ikke manisk for sover mye er bare lykkelig fordi jeg har så mye å glede meg til men vurderer skifte til wellbutrin for økt energi og mindre matlyst Det er iallefall fint du har det bra Har lyst på wellbutrin jeg og, vil ha mer energi. Men vet ikke om jeg får det, nevnte AD sist, kunne ikke få det bare fordi noen anbefalte det. 0 Siter
kovakova Skrevet 4. april 2017 Forfatter Skrevet 4. april 2017 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er iallefall fint du har det bra Har lyst på wellbutrin jeg og, vil ha mer energi. Men vet ikke om jeg får det, nevnte AD sist, kunne ikke få det bare fordi noen anbefalte det. Legen på sykehuset nevnte wellbutrin for mange år siden... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 4 minutter siden, kovakova skrev: Legen på sykehuset nevnte wellbutrin for mange år siden... Åja, da får du sikkert det da. 0 Siter
kovakova Skrevet 4. april 2017 Forfatter Skrevet 4. april 2017 26 minutter siden, stjernestøv skrev: Åja, da får du sikkert det da. Har flyttet siden da 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 5 minutter siden, kovakova skrev: Har flyttet siden da Ok, du får snakke med de nye da, si hva som ble anbefalt tidligere. 0 Siter
kovakova Skrevet 4. april 2017 Forfatter Skrevet 4. april 2017 4 timer siden, stjernestøv skrev: Ok, du får snakke med de nye da, si hva som ble anbefalt tidligere. Er ikke lett å få skrevet ut antidepressiva når man er bipolar men vi får se 0 Siter
Underbar Skrevet 5. april 2017 Skrevet 5. april 2017 20 timer siden, kovakova skrev: Økte fontex til 40 mg og jeg er så lykkelig at det sprenger inni meg er ikke manisk for sover mye er bare lykkelig fordi jeg har så mye å glede meg til men vurderer skifte til wellbutrin for økt energi og mindre matlyst Heldiggris. Nyt det! Selv står jeg på 60 mg Fontex og har lite effekt bortsett fra bulimien. 0 Siter
kovakova Skrevet 5. april 2017 Forfatter Skrevet 5. april 2017 47 minutter siden, Underbar skrev: Heldiggris. Nyt det! Selv står jeg på 60 mg Fontex og har lite effekt bortsett fra bulimien. Er nok fordi jeg skal flytte at jeg er så lykkelig starte studier og et nytt liv 0 Siter
kovakova Skrevet 7. april 2017 Forfatter Skrevet 7. april 2017 Og venter på noen parykker i posten:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.