Villanda Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 Skulle ønske jeg kunne gå til noen som forstod meg (Da er det obligatoriske spørsmålet hva som skulle til for at jeg føler meg forstått. Jeg mener helt konkret, som forstår hva jeg sier, ord for ord, og uttrykk, hva de betyr), og som også hadde mer kunnskap enn en allmennlege eller psykiatrisk sykepleier OG so kan skrive resepter, evt. Iverksette andre behandlingstiltak. 0 Siter
Gondor Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 Hva med psykolog eller psykiater? Jeg har selv glede av begge deler. Når det er sagt; det skal mye til før man blir hundre prosent forstått, selv av sine nærmeste. Vi er alene i vår egen tankeverden. 0 Siter
Villanda Skrevet 5. april 2017 Forfatter Skrevet 5. april 2017 20 timer siden, Gondor skrev: Hva med psykolog eller psykiater? Jeg har selv glede av begge deler. Når det er sagt; det skal mye til før man blir hundre prosent forstått, selv av sine nærmeste. Vi er alene i vår egen tankeverden. Joda. Har det. Bare ønsket at en og samme person kunne forstå og hadde mer kunnskap om medisiner enn meg selv. Nei, ingen kan forstå en helt ut, men jeg tenker mer å forstå ord, begrep og tidsbøying. Man kan jo få feil behandling om man forteller om depresjonen/hypomanien som var i fjor, og det blir tolket som en pågående episode? Bare et eksempel. Bare ønsketenkning. Det går nok bra. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april 2017 Skrevet 5. april 2017 6 minutter siden, Villanda skrev: Joda. Har det. Bare ønsket at en og samme person kunne forstå og hadde mer kunnskap om medisiner enn meg selv. Nei, ingen kan forstå en helt ut, men jeg tenker mer å forstå ord, begrep og tidsbøying. Man kan jo få feil behandling om man forteller om depresjonen/hypomanien som var i fjor, og det blir tolket som en pågående episode? Bare et eksempel. Bare ønsketenkning. Det går nok bra. Det er nok ingen som kan forstå helt, forstår ikke meg selv en gang. Men det betyr noe at noen hører på meg og respekterer meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.