AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 Var første gang hos ny behandler for noen dager siden, og hun presterte å få tårer i øynene som hun måtte tørke bort da jeg fortalte min livshistorie. Er det et godt tegn, eller dårlig? Godt med tanke på at hun har innlevelsesevne/empati, eller dårlig fordi hun kanskje selv er litt ustabil i følelseslivet? Anonymkode: 55f90...0b5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 Det hadde jeg tatt som et godt tegn. Hun viser empati og sympati for deg. Anonymkode: 12495...b64 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var første gang hos ny behandler for noen dager siden, og hun presterte å få tårer i øynene som hun måtte tørke bort da jeg fortalte min livshistorie. Er det et godt tegn, eller dårlig? Godt med tanke på at hun har innlevelsesevne/empati, eller dårlig fordi hun kanskje selv er litt ustabil i følelseslivet? Anonymkode: 55f90...0b5 Jeg hadde en behandler som begynte å grine hver time, hun var så følsom sa hun. Syns det ble slitsomt, og det var nok tøft for henne at jeg kuttet henne ut. Hun ringte og ringte, men jeg orket ikke snakke med henne. Hun virket ustabil, men de likte ikke på psykiatrisenteret at jeg bare kuttet henne ut. Fikk ambulant team, men de hjalp meg ikke...for en hoven psykiater. Følte han kjeftet på meg, helt sikkert pga sin kjære kollega. 0 Siter
Villanda Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var første gang hos ny behandler for noen dager siden, og hun presterte å få tårer i øynene som hun måtte tørke bort da jeg fortalte min livshistorie. Er det et godt tegn, eller dårlig? Godt med tanke på at hun har innlevelsesevne/empati, eller dårlig fordi hun kanskje selv er litt ustabil i følelseslivet? Anonymkode: 55f90...0b5 Hvordan var hun ellers da? 0 Siter
Sunset90 Skrevet 4. april 2017 Skrevet 4. april 2017 Det ville jeg ha tatt som et godt tegn, når man forteller sin tøffe historie for Andre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.