kovakova Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 Gikk tur i parken , kaos i hodet og så spiste på restaurant , sykt kaos i hodet , måtte legge meg unormalt? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, kovakova skrev: Gikk tur i parken , kaos i hodet og så spiste på restaurant , sykt kaos i hodet , måtte legge meg unormalt? Normalt når man er overfølsom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 1 minutt siden, kovakova skrev: Gikk tur i parken , kaos i hodet og så spiste på restaurant , sykt kaos i hodet , måtte legge meg unormalt? Vil tro det. Hva er "kaos" i hodet? Hvordan arter det seg. Anonymkode: 21cae...86f 0 Siter
kovakova Skrevet 6. april 2017 Forfatter Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Normalt når man er overfølsom. Jeg var ikke sånn før.. før psykosen og påfølgende en måneds hukommelsestap 0 Siter
kovakova Skrevet 6. april 2017 Forfatter Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro det. Hva er "kaos" i hodet? Hvordan arter det seg. Anonymkode: 21cae...86f Hjernen vibrerer 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, kovakova skrev: Jeg var ikke sånn før.. før psykosen og påfølgende en måneds hukommelsestap Nei men man blir sånn av psykoser, ødelagt for livet. 0 Siter
kovakova Skrevet 6. april 2017 Forfatter Skrevet 6. april 2017 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Nei men man blir sånn av psykoser, ødelagt for livet. Tydeligvis:( 1 Siter
kovakova Skrevet 6. april 2017 Forfatter Skrevet 6. april 2017 Jeg fikk lyst til å ta kontakt med lege eller akutt team, men bra igjen etter en natts søvn så lenge det varer.... 0 Siter
kovakova Skrevet 6. april 2017 Forfatter Skrevet 6. april 2017 Jeg har søkt studier uansett , trives best med folk rundt meg, ellers er livet kjedelig. Håper ikke presset i hjernen vil ødelegge 0 Siter
kovakova Skrevet 6. april 2017 Forfatter Skrevet 6. april 2017 Kanskje jeg burde ta MR eller CT???? 0 Siter
ISW Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 1 time siden, kovakova skrev: Kanskje jeg burde ta MR eller CT???? Det er fysisk umulig at hjernen vibrerer. Det er ingenting i hjernen som kan skape vibrasjon. Det er ingenting i hjernen din som kan sees på MR eller CT. Feilen ligger i mellomrommene mellom nervecellene, det er for mye signalstoffer/nevrotransmittere der. Om strategien din med å øke dosen AD er så lur, vet jeg ikke. Jeg ville heller snakket med legen om å øke AP. Det er der problemet ligger. Det du beskriver er symptomer på mani. 0 Siter
ISW Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 Om jeg drakk 15 kopper kaffe, ville jeg fått de samme symptomene. 0 Siter
kovakova Skrevet 6. april 2017 Forfatter Skrevet 6. april 2017 Men jeg tar allerede 20 mg abilify 0 Siter
kovakova Skrevet 6. april 2017 Forfatter Skrevet 6. april 2017 Legen på sykehuset mente 10 mg var nok når jeg tok litium også men jeg er mye bedre på 20 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 26 minutter siden, issomethingwrong skrev: Det er fysisk umulig at hjernen vibrerer. Det er ingenting i hjernen som kan skape vibrasjon. Det er ingenting i hjernen din som kan sees på MR eller CT. Feilen ligger i mellomrommene mellom nervecellene, det er for mye signalstoffer/nevrotransmittere der. Om strategien din med å øke dosen AD er så lur, vet jeg ikke. Jeg ville heller snakket med legen om å øke AP. Det er der problemet ligger. Det du beskriver er symptomer på mani. Hva med meg da? Var på butikker og alt ble hvirvelvind rundt meg og kaoset kom inn i meg, nå sitter jeg igjen med energiene. Og jeg har økt xeplion, kan jo ikke øke mer? 0 Siter
kovakova Skrevet 6. april 2017 Forfatter Skrevet 6. april 2017 På 0, fungerer jeg ikke sengeliggende fordi alt spinner i hodet 0 Siter
kovakova Skrevet 6. april 2017 Forfatter Skrevet 6. april 2017 8 minutter siden, stjernestøv skrev: Hva med meg da? Var på butikker og alt ble hvirvelvind rundt meg og kaoset kom inn i meg, nå sitter jeg igjen med energiene. Og jeg har økt xeplion, kan jo ikke øke mer? Sånn fikk jeg det plutselig en mnd etter at jeg hadde sluttet med abilify alt surret som en virvelvind mot meg inn i hodet mitt og jeg endte sengeliggende og måtte legge meg inn for alt spant i hjernen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2017 Skrevet 6. april 2017 11 minutter siden, kovakova skrev: Sånn fikk jeg det plutselig en mnd etter at jeg hadde sluttet med abilify alt surret som en virvelvind mot meg inn i hodet mitt og jeg endte sengeliggende og måtte legge meg inn for alt spant i hjernen Ja det er grusomt. Men det hjelper ikke å legge meg inn ihvertfall, det går jo over hos meg etterhvert. 0 Siter
kovakova Skrevet 6. april 2017 Forfatter Skrevet 6. april 2017 Virker som abilify er en medisin det er umulig å slutte med når man først har begynt 0 Siter
kovakova Skrevet 6. april 2017 Forfatter Skrevet 6. april 2017 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det er grusomt. Men det hjelper ikke å legge meg inn ihvertfall, det går jo over hos meg etterhvert. Det gikk ikke over før jeg fikk abilify 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.