Gå til innhold

Tur i parken , ut på restaurant : sykt kaos i hodet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk tur i parken , kaos i hodet og så spiste på restaurant , sykt kaos i hodet , måtte legge meg

unormalt?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

Gikk tur i parken , kaos i hodet og så spiste på restaurant , sykt kaos i hodet , måtte legge meg

unormalt?

Normalt når man er overfølsom. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, kovakova skrev:

unormalt?

Vil tro det. Hva er "kaos" i hodet? Hvordan arter det seg.

Anonymkode: 21cae...86f

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Normalt når man er overfølsom. 

Jeg var ikke sånn før.. før psykosen og påfølgende en måneds hukommelsestap

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro det. Hva er "kaos" i hodet? Hvordan arter det seg.

Anonymkode: 21cae...86f

Hjernen vibrerer

stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, kovakova skrev:

Jeg var ikke sånn før.. før psykosen og påfølgende en måneds hukommelsestap

Nei men man blir sånn av psykoser, ødelagt for livet. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei men man blir sånn av psykoser, ødelagt for livet. 

Tydeligvis:(

Skrevet

Jeg fikk lyst til å ta kontakt med lege eller akutt team, men bra igjen etter en natts søvn

så lenge det varer....

Skrevet

Jeg har søkt studier uansett , trives best med folk rundt meg, ellers er livet kjedelig. Håper ikke presset i hjernen vil ødelegge 

Skrevet

Kanskje jeg burde ta MR eller CT????

Skrevet
1 time siden, kovakova skrev:

Kanskje jeg burde ta MR eller CT????

Det er fysisk umulig at hjernen vibrerer. Det er ingenting i hjernen som kan skape vibrasjon.

Det er ingenting i hjernen din som kan sees på MR eller CT. Feilen ligger i mellomrommene mellom nervecellene, det er for mye signalstoffer/nevrotransmittere der. Om strategien din med å øke dosen AD er så lur, vet jeg ikke. 

Jeg ville heller snakket med legen om å øke AP. Det er der problemet ligger. Det du beskriver er symptomer på mani.

Skrevet

Om jeg drakk 15 kopper kaffe, ville jeg fått de samme symptomene.

Skrevet

Men jeg tar allerede 20 mg abilify :(

Skrevet

Legen på sykehuset mente 10 mg var nok når jeg tok litium også

men jeg er mye bedre på 20

stjernestøv
Skrevet
26 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det er fysisk umulig at hjernen vibrerer. Det er ingenting i hjernen som kan skape vibrasjon.

Det er ingenting i hjernen din som kan sees på MR eller CT. Feilen ligger i mellomrommene mellom nervecellene, det er for mye signalstoffer/nevrotransmittere der. Om strategien din med å øke dosen AD er så lur, vet jeg ikke. 

Jeg ville heller snakket med legen om å øke AP. Det er der problemet ligger. Det du beskriver er symptomer på mani.

Hva med meg da? Var på butikker og alt ble hvirvelvind rundt meg og kaoset kom inn i meg, nå sitter jeg igjen med energiene. Og jeg har økt xeplion, kan jo ikke øke mer?

Skrevet

På 0, fungerer jeg ikke

sengeliggende fordi alt spinner i hodet

Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva med meg da? Var på butikker og alt ble hvirvelvind rundt meg og kaoset kom inn i meg, nå sitter jeg igjen med energiene. Og jeg har økt xeplion, kan jo ikke øke mer?

Sånn fikk jeg det plutselig en mnd etter at jeg hadde sluttet med abilify

alt surret som en virvelvind mot meg inn i hodet mitt og jeg endte sengeliggende og måtte legge meg inn for alt spant i hjernen

stjernestøv
Skrevet
11 minutter siden, kovakova skrev:

Sånn fikk jeg det plutselig en mnd etter at jeg hadde sluttet med abilify

alt surret som en virvelvind mot meg inn i hodet mitt og jeg endte sengeliggende og måtte legge meg inn for alt spant i hjernen

Ja det er grusomt. Men det hjelper ikke å legge meg inn ihvertfall, det går jo over hos meg etterhvert. 

Skrevet

Virker som abilify er en medisin det er umulig å slutte med når man først har begynt

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er grusomt. Men det hjelper ikke å legge meg inn ihvertfall, det går jo over hos meg etterhvert. 

Det gikk ikke over før jeg fikk abilify

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...