Gå til innhold

En bitte liten sjanse å ta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kuttet ut 1 mg fluanxol for å se om jeg kan få mer action i hodet. Er lei av å være helt død. Dette er ikke noe liv.

stjernestøv
Skrevet
11 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg har kuttet ut 1 mg fluanxol for å se om jeg kan få mer action i hodet. Er lei av å være helt død. Dette er ikke noe liv.

Å du minner meg om meg...

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å du minner meg om meg...

Er det noe rart om man lengter etter LIV? Men kanskje jeg bare er sånn; død. Trodde jeg hadde noe i meg, men det er kanskje feil. Kanskje jeg ganske enkelt er et dødt menneske.

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Gondor skrev:

Er det noe rart om man lengter etter LIV? Men kanskje jeg bare er sånn; død. Trodde jeg hadde noe i meg, men det er kanskje feil. Kanskje jeg ganske enkelt er et dødt menneske.

Kjenner til det, man mister mye av seg selv på medisiner. 

Skrevet
10 timer siden, Gondor skrev:

Jeg håper det går bra for deg å redusere, men håper du begynner igjen om du ser at det ikke går så bra :) Ønsker deg lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at jeg er deprimert fordi jeg opplever en sorg over å ha mistet meg selv pga medisiner. Så får jeg angst over å være på dette stedet der ingenting betyr noe . Så øker psykiateren dosen for å se om det blir bedre. Etter en stund så vet man ikke lenger hva som er hva ... 

Du burde ta dette opp med din behandler. 

Anonymkode: 6ddfe...06c

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at jeg er deprimert fordi jeg opplever en sorg over å ha mistet meg selv pga medisiner. Så får jeg angst over å være på dette stedet der ingenting betyr noe . Så øker psykiateren dosen for å se om det blir bedre. Etter en stund så vet man ikke lenger hva som er hva ... 

Du burde ta dette opp med din behandler. 

Anonymkode: 6ddfe...06c

Ja, jeg skal ta det opp med behandler etter påske. Vi får se da, hvordan han reagerer. Det virker som om han er irritert på meg.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Gondor skrev:

Ja, jeg skal ta det opp med behandler etter påske. Vi får se da, hvordan han reagerer. Det virker som om han er irritert på meg.

Tror de blir irritert når man surrer mye med medisiner. 

Skrevet
23 timer siden, Gondor skrev:

Psykia er spesielt gode på BP, har du spurt der om noen tips?

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Tror de blir irritert når man surrer mye med medisiner. 

Det er en grunn til at jeg surrer med medisiner. Det er ikke med vondt og kaldt hjerte jeg gjør det. Jeg gjør det fordi jeg vil leve!

stjernestøv
Skrevet
25 minutter siden, Gondor skrev:

Det er en grunn til at jeg surrer med medisiner. Det er ikke med vondt og kaldt hjerte jeg gjør det. Jeg gjør det fordi jeg vil leve!

Ja tro meg, jeg forstår deg veldig godt og det er ikke sikkert de er irritert heller. Med meg har de vært veldig tålmodig, selv om jeg har følt de har vært irritert. De har ikke bekreftet det, det er jo vårt liv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...