Gå til innhold

"Hjelp"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En hører vel ofte det at de som har problemer kan komme ut av dette om de er motiverte for det. Da må de søke hjelp, og være motivert.

Så sånn er det.

Anonymkode: 80177...f5b

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En hører vel ofte det at de som har problemer kan komme ut av dette om de er motiverte for det. Da må de søke hjelp, og være motivert.

Så sånn er det.

Spørs om man overhodet får hjelp da, vel.

Anonymkode: 8106c...f70

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Spørs om man overhodet får hjelp da, vel.

Anonymkode: 8106c...f70

Fint mulig å gå der i 10 år uten å få noe "hjelp". Eneste er vel trygda, i den grad den øker livskvaliteten.

På slutten spurte jeg om SCID-utredning, og da ble det stilt pf-diagnoser. Deretter måtte jeg slutte. Forøvrig bare svada-utredning, jeg har da for faen ikke unnvikende pf.

stjernestøv
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sånn er det.

Noen er fortapte/håpløse, jeg står på stedet hvil! Men "hjelp" får jeg jo. 

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sånn er det.

" Det er korrekt. Hvor mange psykiatere trenger en for å skifte en lyspære? Det er nok med en, men pæren må ville det selv.

AnonymBruker
Skrevet

Når psykiateren ikke klarer å skifte lyspæren så skriker han at pæren ikke vil inn i sokkelen.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Elionoe said:

Jeg synes NHD oppsummerte hva man forventer av en pasient for at man skal få et utbytte av terapien: Å gå i psykoterapi

Hva har dette med meg å gjøre???

AnonymBruker
Skrevet

Det er så lite hensiktsmessig å krangle

Det er så mye som bare feiler i dag

Anonymkode: ab947...5a1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva har dette med meg å gjøre???

Hvilken respons ønsket du å få etter innlegget ditt?

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, Elionoe said:

Hvilken respons ønsket du å få etter innlegget ditt?

Jeg ønsker alle former for respons, det er du som ikke svarer på spørsmål.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker alle former for respons, det er du som ikke svarer på spørsmål.

Jeg ser ikke et eneste spørsmålstegn i innlegget ditt. Du kommer kun med påstander. De som har problemer må være motiverte for det og søke hjelp. Jeg kom med et tips for hvordan man skal få mest mulig ut av terapien... Er ikke det en tilbakemelding og svar?
Takk for meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...