Gå til innhold

Sykemelding

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg ikke like syk hele tden. Det veksler mellom sammenbrudd, leter etter mest behagelige måte å dø på, gira og å være helt meg selv. 

Når jeg føler meg bra kommer klumpen i maven og tankevirrvar. Dårlig samvittighet for jeg burde være på jobb. Forhåpentligvis blir dette en kortvarig sykemelding som forhindrer en langvarig. Men disse tankene kan gjør meg ikke friskere.

Anonymkode: 6491e...c91

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg ikke like syk hele tden. Det veksler mellom sammenbrudd, leter etter mest behagelige måte å dø på, gira og å være helt meg selv. 

Når jeg føler meg bra kommer klumpen i maven og tankevirrvar. Dårlig samvittighet for jeg burde være på jobb. Forhåpentligvis blir dette en kortvarig sykemelding som forhindrer en langvarig. Men disse tankene kan gjør meg ikke friskere.

Høres ut som du trenger stemningsstabiliserende medisner.

Anonymkode: e3bc2...c43

AnonymBruker
Skrevet

Det er typisk depresjon å gruble og ha dårlig samvittighet for alt. Nå skal du lene deg tilbake og bruke sykemeldingen til det den er tiltenkt. Du skal lade batteriene og du skal tenke på deg selv og ikke andre. Gjør ting som gleder. 

Anonymkode: 7845f...ad0

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er typisk depresjon å gruble og ha dårlig samvittighet for alt. Nå skal du lene deg tilbake og bruke sykemeldingen til det den er tiltenkt. Du skal lade batteriene og du skal tenke på deg selv og ikke andre. Gjør ting som gleder. 

Anonymkode: 7845f...ad0

Det er slik jeg også prøver å tenke. Helt til dette tankevirrvaret kommer over meg.

Andreaswell
Skrevet

En ting er sikkert; dårlig samvittighet for sykemelding er ikke til hjelp. Lettere sagt enn gjort, men prøv å tenk andre tanker når samvittigheten smyger på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...