AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 Jeg føler meg ikke like syk hele tden. Det veksler mellom sammenbrudd, leter etter mest behagelige måte å dø på, gira og å være helt meg selv. Når jeg føler meg bra kommer klumpen i maven og tankevirrvar. Dårlig samvittighet for jeg burde være på jobb. Forhåpentligvis blir dette en kortvarig sykemelding som forhindrer en langvarig. Men disse tankene kan gjør meg ikke friskere. Anonymkode: 6491e...c91 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg ikke like syk hele tden. Det veksler mellom sammenbrudd, leter etter mest behagelige måte å dø på, gira og å være helt meg selv. Når jeg føler meg bra kommer klumpen i maven og tankevirrvar. Dårlig samvittighet for jeg burde være på jobb. Forhåpentligvis blir dette en kortvarig sykemelding som forhindrer en langvarig. Men disse tankene kan gjør meg ikke friskere. Anonymkode: 6491e...c91 Høres ut som du trenger stemningsstabiliserende medisner. Anonymkode: e3bc2...c43 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 Det er typisk depresjon å gruble og ha dårlig samvittighet for alt. Nå skal du lene deg tilbake og bruke sykemeldingen til det den er tiltenkt. Du skal lade batteriene og du skal tenke på deg selv og ikke andre. Gjør ting som gleder. Anonymkode: 7845f...ad0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er typisk depresjon å gruble og ha dårlig samvittighet for alt. Nå skal du lene deg tilbake og bruke sykemeldingen til det den er tiltenkt. Du skal lade batteriene og du skal tenke på deg selv og ikke andre. Gjør ting som gleder. Anonymkode: 7845f...ad0 Det er slik jeg også prøver å tenke. Helt til dette tankevirrvaret kommer over meg. Anonymkode: 6491e...c91 0 Siter
Andreaswell Skrevet 7. april 2017 Skrevet 7. april 2017 En ting er sikkert; dårlig samvittighet for sykemelding er ikke til hjelp. Lettere sagt enn gjort, men prøv å tenk andre tanker når samvittigheten smyger på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.