Gå til innhold

Hva forskjell ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... På tanker og det som blir omtalt som forestilling . Er forestilling en type tanker ?

kan du klare å skjule de syke forestillinger om du vet de er syke eller betyr det at du ikke er syk fordi du vet de ikke bør tros på? 

Anonymkode: 1a129...837

Gjest Maggie55
Skrevet

Så mye i verden skyldes kun menneskelig uforstand og påfallende mye har hopet seg opp i medisinfaget er min tese

Men å skjerme seg for nyhetene i media er ofte lurt da disse lett gir næring til tankekjør og man kan jo ikke selv stille spørsmål naturlig nok

Gjest Kanuttius
Skrevet

Tenkjer du på vrangforestillinger kontra vanlige tanker? Jeg klarer å se mine vrangforestillinger men må ha hjelp for å stoppe dem og ikke handle ut fra dem. Kommer an på hvor stor sykdomsinnsikt man har og hva de går ut på.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

... På tanker og det som blir omtalt som forestilling . Er forestilling en type tanker ?

kan du klare å skjule de syke forestillinger om du vet de er syke eller betyr det at du ikke er syk fordi du vet de ikke bør tros på? 

Anonymkode: 1a129...837

Jeg har slitt med tvangstanker.. De tankene er overveldende og syke.. De gir intenst ubehag og oppleves som virkelig men man vet egentlig at de ikke er det. Dette er typisk OCD. 

Anonymkode: ca54e...070

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...