AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 Skrevet 9. april 2017 ... På tanker og det som blir omtalt som forestilling . Er forestilling en type tanker ? kan du klare å skjule de syke forestillinger om du vet de er syke eller betyr det at du ikke er syk fordi du vet de ikke bør tros på? Anonymkode: 1a129...837 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 9. april 2017 Skrevet 9. april 2017 Så mye i verden skyldes kun menneskelig uforstand og påfallende mye har hopet seg opp i medisinfaget er min tese Men å skjerme seg for nyhetene i media er ofte lurt da disse lett gir næring til tankekjør og man kan jo ikke selv stille spørsmål naturlig nok 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 9. april 2017 Skrevet 9. april 2017 Tenkjer du på vrangforestillinger kontra vanlige tanker? Jeg klarer å se mine vrangforestillinger men må ha hjelp for å stoppe dem og ikke handle ut fra dem. Kommer an på hvor stor sykdomsinnsikt man har og hva de går ut på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 Skrevet 10. april 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: ... På tanker og det som blir omtalt som forestilling . Er forestilling en type tanker ? kan du klare å skjule de syke forestillinger om du vet de er syke eller betyr det at du ikke er syk fordi du vet de ikke bør tros på? Anonymkode: 1a129...837 Jeg har slitt med tvangstanker.. De tankene er overveldende og syke.. De gir intenst ubehag og oppleves som virkelig men man vet egentlig at de ikke er det. Dette er typisk OCD. Anonymkode: ca54e...070 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.